Gå til innhold

Hvem er vi gamlinger og hvorfor er vi innom her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født i 1968 = 40 år

2 små barn, under 5 år

Utdannelse på masternivå ved universitetet i Oslo

Stilling = Avdelingsleder

Bor i enebolig med samboer barn og hund

Er innom her jevnlig, ca 4 ganger i uka, ca 30 min hver gang, varierer.

Hvorfor er jeg her? Forstår jo at jeg som er av de eldre her, kan bli omtalt som patetisk fordi jeg er "gammel" og har små barn, samt er innom på disse sidene, i tillegg har jeg grei nok økonomi og lengre utdannelse, noe som også kan bli oppfattet feil fordi 20åringene sammenligner seg med oss "gamlinger". Jeg hadde ingenting frem til 30årene, bodde på studenthybel.

Ja, hvorfor er jeg her, vet ikke helt. Blir nesten som å lese "se og hør", dagbladet eller andre nettsider. Litt tidtrøyte når jeg skal koble av. Samtidig har jeg erfaring med barn, utdannelse, jobb og livet generellt som det kan være hyggelig å dele med seg når noen lurer på noe. Jeg får også noen humoristiske øyeblikk av å lese enkelte innlegg. Legger selv også ut spørsmål om det er noe jeg lurer på.

Ellers består livet mitt av unger, mann, hus, jobb, venner og fritid. Akkurat som de fleste andre med barn. Jeg ser egentlig ikke helt forskjellen på hvorfor ikke jeg skal være inne her når en på 20 kan? Greit jeg kunne være moren til en på 20, men det er jeg ikke. Jeg har småbarn, akkurat som de fleste her inne. Derfor har vi mange likhetstrekk selv om mye annet kan være forskjellig

Er jeg gammel og patetisk?

Hvem er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...