Gå til innhold

hva blir det til middag da jenter???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gullet er alene hjemme!!!

 

noe enkelt og greit, vi er ikke kresne!!!!

 

forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha salat med scampi vi meg og dattern (4år)

Skrevet

det hørtes godt ut, men jeg kan vel ikke spise skalldyr, jeg er gravid igjen skjønner du :o)

Skrevet

Vi har spist brødskive..Så skal vi spise middag om et par timer,taco! Ungene fikk bestemme=) Skal bare kose oss i dag vi!

Skrevet

Forhåpentligvis kylling med salat og SAUS om noen har en god oppskrift:)

Skrevet

Taco visstnok.

 

 

Skrevet

Vi skal ha lasagne til kvelds =) Med sallat, og hvitløksbrød.

 

Men du - man kan spise skalldyr i svangerskapet ;) Det er i ammeperioden man skal være litt forsiktig. Men de mener nå, at det ikke er nok holdepunkter for å fraråde det heller nå =)

 

(matportalen.no)

Skrevet

ååååå fiskeboller det hørtes godt ut!!!!

 

men nå ble det kjøttdeigog spagetti :o)

Skrevet

Mannen står å lager hjemmelaget pizza nå;)

Skrevet

Strimlet svinekjøtt med paprika og mais, med nudler og soyasaus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...