May-juli07+mai09 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg og gullet er alene hjemme!!! noe enkelt og greit, vi er ikke kresne!!!! forslag???
lionkittens Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Vi skal ha salat med scampi vi meg og dattern (4år)
May-juli07+mai09 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 det hørtes godt ut, men jeg kan vel ikke spise skalldyr, jeg er gravid igjen skjønner du )
celodi Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Vi har spist brødskive..Så skal vi spise middag om et par timer,taco! Ungene fikk bestemme=) Skal bare kose oss i dag vi!
Mrs. X Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Forhåpentligvis kylling med salat og SAUS om noen har en god oppskrift:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Vi skal ha lasagne til kvelds =) Med sallat, og hvitløksbrød. Men du - man kan spise skalldyr i svangerskapet Det er i ammeperioden man skal være litt forsiktig. Men de mener nå, at det ikke er nok holdepunkter for å fraråde det heller nå =) (matportalen.no)
Gjest Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Fiskeboller, kokte poteter og raspa gulrøtter
May-juli07+mai09 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2008 ååååå fiskeboller det hørtes godt ut!!!! men nå ble det kjøttdeigog spagetti )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Mannen står å lager hjemmelaget pizza nå
Økologisk_knekkebrød Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Strimlet svinekjøtt med paprika og mais, med nudler og soyasaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå