Gå til innhold

Er deres forlover engasjerte? Har to jeg men den ene ringer aldri..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og alltid jeg som må ta kontakt!!! Gr............. I tillegg er hun fADDER for sønnen min men kommer jo aldri på besøk....

neon tips på hva jeg kan gjøre for å ikke bli såret og tenke på dette<+?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har jeg d litt også. Når jeg spurte henne så sa hun at hun ville ikke være alene med ansvaret liksom, men jeg valgte jo bare henne som forlover.

Bor hun lagt unna eller?

Skrevet

egentlig ikke 20 min eller 30 min med bil, men hun føler kanskje jeg bor langt unna....men jeg er forlover for henneogså og ringer henne ofte og hjelper henne men...hm..vurderte en periode å avskrive henne fra hele greia! men hva synes du en skal gjøre? Ikke gadd hun å ringe når jeg ba henne ringe meg pga de måtte bestille bill til bryllupet mitt i utlandet...da gikk det over en uke så ringte jeg.. Lurer på om jeg bare dropper å ta kontakt så far hun gjøre det når hun gidder??

Skrevet

syns dette er veldig vanskelig selv, har vurdert mange ganger å spørre ei venninne til, sånn at jeg har to, men syns d blir dårlig gjort overfor hun andre. prøver jo selv å si ifra til min forlover alt jeg har tenkt å gjøre å div, men får liksom ikke noen tilbakemld på hva hun syns og slik.

Har du kjent henne lenge eller? Den andre forloveren er grei ift kontakten da eller?

Spørs om du bare skal droppe kontakten litt da. Dumt d også på en måte, men skjønner godt situasjonen din.

Skrevet

mine to forlovere er kjempe engasjerte:-D de hjelper til med alt og spør om hva mere de kan gjøre for meg.

vet ikke hva du skal gjøre. ordene ett "møte" så dere kan avtale hvem som skal gjøre hva kanskje? det har søstrene mine og jeg hatt,så nå er det meste i boks.. (selv om vi ikke skal gifte oss føre september neste år)

Skrevet

Da vi forlovet oss i mai var det helt naturlig for meg å velge min beste venninne som forlover. dette har vi snakka om i flere år, at vi skal velge hverandre som folovere når den tid kommer..

Men det jeg ikke engang tenkte på, var at jeg og min såkalte bestevenninne har mistet mye av kontakten.

Vi bodde sammen i ca et år og etter de føler jeg at vennskapet er noe helt annet..på den negative måten..

Det er fortsatt lenge til jeg skal gifte meg, (juli 2010) men allikevel..

Hu tar aldri kontakt lenger, og hvis jeg prøver å ringe er det sjeldent hu tar tlf og ringer sjeldent tilbake..

jeg vet at hvis jeg sier nå at jeg ikke vil ha henne som forlover allikevel, så er vennskapet over for alltid.

men jeg vil jo ha en forlover som jeg vet stiller opp og kan hjelpe meg.

dette føler jeg ikke om hu her nå..

Må jo kunne stole 100% på en forlover må man ikke,...???....

Skrevet

jo man skal kunne stole på forloveren sin! derfor jeg valgte søstrene mine og ikke venninne.... søstrene mine vet jeg ikke svikter meg. venner kan man ikke vite helt sikkert med(snakker av erfaring)

Skrevet

Føler nok at søsteren min er alt for umoden til å få en sånn oppgave..

men har flere venninner som jeg vet jeg kan stole på. Så skulle jeg velge en annen forlover vet jeg hvem det blir. og den personen er jeg helt trygg på..

Angrer nå på at jeg ikke valgte henne i utgangspunktet..

Skrevet

jeg føler også at min søster blir for umoden. Jeg valgte min kommende svigerinne,men må si at jeg angrer litt,siden hun ikke viser noen interesse..enda da ihvertfall,kan jo sikkert endre seg etter hvert, er jo en god stund til dagen ennå.

Skrevet

Jeg var en av to forlovere i min venninnes bryllup, og hun andre var heller ikke så veldig engasjert.. Men min venninne ville ikke gjøre om på sin bestemmelse, og det angrer hun på i dag. ( og det er mange år siden.:) Men det ødela så utrolig mye for henne, hun brukte mer tid på å tenke på forloveren sin enn å glede seg til dagen sin.

De har for øvrig ingen kontakt i dag..

Så var jeg dere ville jeg tatt en prat med disse uengasjerte "venninnene" og gitt dem klar beskjed om hva man føler.

( og er de virkelig venninner når de oppfører seg sånn.??)

Skrevet

Ja det er sant det, men hva sier man til de? Jeg vil johun skal komme, og vi skal ha bryllup i utlandet i tillegg(men hun har jo enda ikke bestillt bill!...) så giii hun taper jo ike de pengene....men jeg skal være forlover for henne neste år så det kan bli litt kaos,,,,men går kanskje an å høre om hun vil være forlover i det hele tatt? Er jo ikke noe de egentlig skal gjøre fore jeg har jo gjort alt,men går jo an å ringe i ny og ne!!! og ikke har hun takket for invitasjonen heller.... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Jaja uansett så blir bryllupet fint og tar det som det kommer, mye er planlagt og jeg er jo ikke avhengig av henne. Dessuten kan jeg ikke tåle kjæresten hennes.....Dessverre så allerede der så funker ikke dette...

Skrevet

He he.., det er så mange likheter med det bryllupet jeg var i. Det var også i utlandet.

Jeg husker den ene gangen vi var alle 3 i en brudebutikk og så på stæsj. Min venninne hadde fått bestemoren til å sy kjole, men hun trengte tilbehør. Så vi gikk rundt å så på alt det fine som er i sånne butikker. Og forloveren gikk rundt å så på kjoler til seg selv..! Og hun skulle ikke gifte seg en gang! Snakk om å ta vekk glansen fra bruden!

En del av en forlovers "jobb" er jo å få bruden til å føle seg vel, hjelpe til med evt. forberedelser og ellers være en god venninne. ( og må ikke glemme utdrikkingslaget!)

nei, var jeg deg ville jeg spurt om hun virkelig ville være forlover, siden hun ikke virker så veldig engasjert. Fortell henne at du blir litt såret av oppførselen hennes, og at du skulle ønske hun var litt mer engasjert.

men ser at du også er forloveren hennes. Hva gjør du for henne, da? For her går det jo ann å sammenligne litt når du snakker med henne.

Lykke til!

Skrevet

Kanskje fordi det er utrolig tullete med to forlovere? Man må da klare å velge en spesiell person til å være forlover. Å velge to høres ut som du prøver å gjøre alle til lags. Jeg hadde ikke orket å være "andreforlover", i alle fall!

Skrevet

Næh, min forlover bryr seg ikke så masse. Det er bestevenninna mi fra vi var små..Men egentlig tenker jeg ikke så mye over det, hun er et rotehue uten like uansett, og klarer meg nok bedre uten..hehe:) Eneste jeg forventer v henne er et utdrikningslag som ikke blir for villt, og at hun stiller opp for meg i kirka på den store dagen..:)

Brudekjole fant jegsammen med min mor, i og med at venninna mi ALLTID jobber.. Like greit det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...