Gå til innhold

Hvor anbefaler dere å fremkalle bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å forstørre et bilde å gi i julegave til besteforeldre og tanter. Men er usikker på hvor jeg skal fremkalle de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt nfoto.no mange ganger og er veldig fornøyd.

Skrevet

FotoKnutsen.no=)))))) Veldig fornøyd og enkel nettside!

Skrevet

Ikke postfoto. Vi bestilte derfra nå, og det er kjempe billig der, men kvaliteten var ikke noe bra :D Fotoknudsen er noe dyrere, men kjempe kvalitet:) Også står datoen på når bilde er tatt bak på bildene fra fotoknudsen, det syns vi var veldig kjekt :D

Skrevet

JapanPhoto har jeg brukt til å lage julekort. Veldig fornøyd og syns det var billig med 138kr for 30 kort med konvolutt, inkl. porto. Vet ikke prisen for vanlige bilder da, men regner med det er billig og:D

Skrevet

Jeg bruker Eurofoto.no. De ble best i test da TV2 testet for et par år tilbake. Er veldig fornøyd jeg, men har ikke prøvd så mange andre heller.

Skrevet

Vi har brukt fotoknudsen, men skal nå teste ut Japanphoto som har vunnet en rekke tester..

Skrevet

Kommer litt an på hvilket kamera du bruker.

Har du et kamera som er veldig følsomt for farger, ville jeg brukt japan photo. Da blir bildene mest naturtro, ser ikke så digitale ut. Men det er til tider mye rot med japanphoto. Kan ta lang tid fordi bildene printes i tyskland. Og man får faktisk ofte feil i leveringen.

Fotoknudsen leverer veldig fargesterke bilder. De lever kjapt og riktige bilder i riktig antall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...