Gå til innhold

badebleier, hvo og hva er minste kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på bading med prinsen for første gang i morgen, men finner ikke små nok badebleier. Minste jeg har sett er 7kg. Noen som vet m noen andre som er til lettere barn? Bor i bergen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på det du spør om, tenkte bare å nevne det jeg selv fikk beskjed om da vi var med på babysvømming. Har sett at mange har skrevet det samme her. Instruktørene mener det er unødvendig med badebleier, babyene bæsjer visstnok ikke i vannet. Det skal være bedre med vanlig "tett" badebukse. Kanskje noe å tenke på?

Skrevet

Vi gikk for badebukse, men fant ikke det heller i mindre enn 62... Så hadde hun bæsja i vannet, hadde det antagelig ikke hjulpet stort i starten. Men, etter ni badinger har det enda ikke skjedd, så det kan vel være noe med det at de ikke bæsjer i vann.

Tror ikke de som hadde bleier fant noe som var smått nok heller, så ut som hele gjengen på svømminga hadde krympa i starten :P

Skrevet

Jeg har brukt de fra 7 kg på vesla selv om hun ikke var så tung ennå, funket bra det.

Jeg har også hørt det at de ikke bæsjer i vannet og kan bekrefte at det er veldig FEIL. Storebroren er en superbæsjer som ikke sjeldent timer tømmingen perfetkt til badingen. Så jeg kommer aldri til å bruke noe annet enn badebleier på mine barn......inntil de er helt tørre da, he he.

Ser det for meg at de fremdeles bruker badebleier som 16-åringer, ha ha ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...