Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kluss igjen med meg og sambo. Vi trodde vi skulle klare dette, men de helvets foreldrene vår blandet seg å alt ble fucked opp igjen. Nå har vi blitt enige for en gang skyld. Han sa til meg at for at dette kanskje skal bli igjen så må jeg finne en egen plass å vise at jeg klarer meg selv. Har blitt helt avhengig av han stakkar. Sa til han greit, jeg skal gjøre det. Vi trenger tid fra hverandre og tid til å savne hverandre. Jeg har mast altfor mye på han at han til slutt ble lei, IGJEN. Fatter ikke at jeg ikke skal klare å ikke slutte å mase. Men nå har jeg følt jeg har fått sagt mitt egentlig, han vet hva jeg mener å vil. Jeg vet dette ikker slutten på oss. Det vet han å, det er bare det at vi ikke kan bo sammen nå. Vi har gjort det slutt for lenge siden, men vi håper å få klare dette når jeg finner meg en plass nærmere han nå.

Men spm er, hvordan spille litt kostbar? Føler han er det, å kanskje det blir litt bedre om han ser at jeg kanskje er litt hard to get å? eller bare vise at jeg ikke bryr meg, sånn som han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke man skal være for "hard to get" kan bare ha mottsatt virkning egentlig.

Har sett tilfeller der ei venninne gang på gang er litt har to get ovenfr noen som er veldig interesert i henne. Så når hun da begynner å få litt interesse for fyrn så har han gitt opp og gått videre..blir litt anna, men likevel.

Ikke være for påtrengende og heller ikke for har to get.

Håper det ordner seg mellom dere da..lykke til :)

Skrevet

Vel, ikke ta kontakt med ham hver dag.. La ham ta initiativet..

Har dere barn sammen?

Isåfall kan det jo tenkes at dere må han kontakt ca hver dag, men pass deg da så kontakten KUN dreier seg om barnet, ikke noe med deg og at du savner han osv..

Legg dine egne planer, og hvis han foreslår noe sammen - så er det ikke nødvendig å kaste seg rundt for å avlyse!

Da kanskje "samboer" må finne en annen dag som passer deg bedre..

Er ikke lett, det vet jeg selv, men verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...