duogjegogtresmå Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Har arvet en hoppe til å henge i dørkarm, er det noen som har erfaring med sånne? Hvor gamle barna må være, hvor lenge de kan være der av gangen og sånn? Har aldri prøvd sånn før, men den virker grei å ha som avlastning innimellom!
MintCondition Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 De der tror jeg man har sluttet å produsere og selge, fordi de på INGEN måte er bra for ryggen til ungene. Hadde droppet å henge den opp om jeg var deg.
Silje`mor Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Aner ikke, veit bare at de ikke anbefales pga skade rygg/hofter.
duogjegogtresmå Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 de er til salgs ennå. samme som gå-stoler; de er jo ikke anbefalt, men selger jo som bare det! ikke vet jeg...
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Hei jeg kjøpte nettopp en sånn en så de selges ennå Jeg betalte 250kr. Vet om flere andre som har. Gutten min er 7mnd og syns det er kjempegøy Spurte helsesøster og hun sa alt med måte. Lillegutt er i den ca5min om gangen. Det eneste jeg syns er negativt med den vi har er at det virker som den strammer litt under armene så når han blir litt større vil det bli bedre.
duogjegogtresmå Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 så bra det er fler som har sånn! Snuppa er bare 4 mnd, så da er det sikkert lurt å vente litt med å bruke den da. Synes den virker grei, mener jo ikke å ha henne der i timesvis! Tror det er mye annet som er minst like skadelig for ryggen..... Alt med måte var bra sagt!
Gjest Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Joda, alt med måte. Likevel valgte jeg vekk ting som ikke var bra. Jeg så aldri poenget med å ha en sånn hoppedings som han kunne bruke i 5 minutter daglig, det ble bare rart for meg. Da hadde han det morsomt på andre måter. Og det er vel det jeg lurer på, hvorfor skal man ha en sånn ding? Hva er nødvendig med den? Når de er spurt om vil jeg si på at de som bruker den sikkert tenker på dette, og ikke lar små babyer henge i den i en halvtime ++ av gangen. Jeg har bare ikke klart å se nødvendigheten av den?
duogjegogtresmå Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2008 mange baby-ting er bra unødvendige da synes jeg. Klarer ikke komme på så mye i farten, men er mange ganger jeg har lurt på vitsen med ting. Feks vippestol med vibrering, lyd og lys? Den der badebøtta? Sikkert en fin ting å ha. Men ganske unødvendig!
Gjest Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Det er klart det er mange ting som er undødvendige, men dte svarer jo fortsatt ikke på det jeg lurte på Hva er nytteverdien i en leke ungene bare skal bruke 5 minutter om gangen? Og jeg lurer på ordentlig, det er ikke kamuflert kritikk, jeg har veldig begrenset erfaring med dingsen. Hva gjør den så bra at man vil ha den selv om bruk skal være meget begrenset? (Forøvrig har jeg sldri skjønt de stolene med lys og lyd heller, og derfor aldri hatt en slik. Og når det gjelder badebøtten var det den eneste som fungerte for min unge.Han hatet vanlige badekar, men storkoste seg i bøtta si. Billig var den også, og fullstendig uskadelig for anatomien hans)
duogjegogtresmå Skrevet 14. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2008 Den har vel ikke den helt store nytteverdien, men så har jeg ikke kjøpt den heller, jeg har arvet den. Er jo bare morro for ungen å hoppe litt på egenhånd, og jeg får slappet av i armene i fem min. Hva med å dusje med ungen? Har funka for alle mine tre barn.... Kom forresten på en annen unødvendig sak. Babycall med 3 km rekkevidde!! Det er teit det!!
Gjest Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Hehe, dusjing var lite virksomt det også, bare hyling og atter hyling. Men så arvet vi bøttebadet, og det var fantastisk i forhold Barn er forskjellige. Mange babycaller er kjipe, tar inn unger en halv evighet borte. Sltsomt...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Slik badebøtte vurderte eg fordi eg ikkje har badekar. Bada ungane i ein stor utslagsvask eg har på badet, det var fram til dei kunne sitta så kunne eg setta propp i dusjen og fylle opp den slik at det blei passe med vann. Hoppe greia hadde eg ikkje bruka, arva el ikkje. Har bruka minimalt med vippestol, kun når dei åt og var for små til å sitta i tripp trappen. Ellers har mine ligge på golvet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå