to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 skal bort i morra kveld og i dag er stemmen blitt hes og kunne tenkt meg og ha den der og ikke verre. var bra på dagen i dag men nå er den ugrei.ikke syk eller noe ellers så kjeelig og få turen ødelagt av dette:(
Gulosten™ Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hold HELT kjeft! Seriøst eneste som hjelper. Og drikke masse vann med sitron i
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Halsbetennelse? Jeg hadde sånn.. ikke syk i kroppen, bare halsen. Jeg gurgla sånn corsodyl (eller hva f... det nå heter igjen) og da var det over på et blunk! OM det er halsbetennelse altså ) God bedring!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 blåser i om jeg får halsbetennelse. er stemmen jeg kunne tenkt meg og beholdt i morgen:(
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 hehe, ja jeg skjønner det Men prøv! Det funka på no-time her! Merka bedring med en gang! Det er bakteriedrepende, så om man gurgler det er det jo som Zon rett i vondten
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 men å gurgle sånn hjelper vel ikke på stemmen??
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Om det er pga halsen du er sånn, jo.. Jeg mista nesten stemmen under Grey's forrige tirsdag. Var helt bortevekk.. våkna onsdagsmorgen, og hadde ikke kjangs i havet til å prate! Gurgla, også borte vart'n! Gurgla sånn 2-3 ganger om dagen
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2008 jeg drar bort på dagen i morra så er nok liten tid he he)
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 det er god tid fra nå, og til i morgen...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2008 begynte med at det var bitte litt småvondt i halsen i går kveld. i natt var det kjempe vondt og i dag begynte stemmen:( er så typisk når man skl bort:(
Mammaen til Jesper Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Jeg har et godt tips! Før spilte jeg endel teater og da pleide jeg alltid å bli hes like før premieren. Da tok jeg å fylte opp vasken på badet med masse varmt vann, så la jeg et håndkle over hodet så dampen ikke forsvant ut. Pust inn dampen! Stå sånn en stund! Det hjelper..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 14. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2008 har kjøpt corsodyl så får gurgle det så kanskje halsvondten forsvinner ihvertfall. men denne stemmen blir verre og verre. jeg har drukket kun varmt i dag. burde jeg fortette med det? kan det hindre at stemmebåndene blir verre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå