h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Her blir det Spaghetti med kjøttsaus....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Blir ikke tid til middag idag. Så vi tar heller noe ikveld kanskje, Hvis vi gidder å lage noe.. Kjenner jeg er litt slakk i formen idag..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 lamme frikkasse' hadde jeg og lillemor. Samboern liker det ikke, og eldstemann har ikke kommet hjem enda. Men jeg og lillemor synes det var nyydelig. Samboern lager vel pølser til seg selv snart.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Vi skal stor som liten kose oss med crispy chicken taco i kveld når mannen komme hjem fra jobb..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Julebrus og pepperkaker hørtes ut som den beste fredagsmiddag da:)!! Det må kanskje jeg ha senere ikveld.)
konvall Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 I dag har jeg hatt pai og salat. Ble enkel middag i dag. Lagde paien med rester fra i går. Kylling, mais, purre og litt løk. Ble faktisk godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå