Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Trekker vann som en sil. Andre året jeg prøver denne dressen, men er supermisfornøyd. Ungene blir våte og kalde. Neste år blir det Reima.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 det var godt å høre, vi stod mellom troll og reima i går og det ble reima. Hun damen som solgte trolldressen sa foresten man kunne spyle på de med vannslange uten at de ble våte,hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå