h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hvorfor får vi ikke opp noen melding, tegn eller noe, når vi får brev i postkassen? I såfall noe inne på "din egen side" Jeg sjekker nesten aldri postkassen, kanskje en gang i uka.... så ting kan jo bli liggende....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Enig, jeg sjekker den ikke så ofte engang, kanskje 1 gang i måneden
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Står det ikke: DU har ulest post inne på din side da?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Nei, det gjør det ikke!!!
blond Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Hos meg kommer det opp når jeg logger på eller når jeg går på "Din egen side", må ikke gå helt inn på postkassen for å sjekke.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Det gjør det hos meg. Da ville jeg skrevet en meld til jordmor siri og spurt om dette hadde jeg vært deg. Hos meg står det :"du har ulest post". Rett over den rubrikken hvor postkassen står.. Jeg sier jordmor siri fordi de gangene jeg har skrevet ang din side, har jeg fått veldig raskt svar fra henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå