Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hei. Bare litt nyskjerrig på symfysemålet til andre.... Jordmor er usikker på terminen min, og det er 8 uker til ul, så derfor lurer jeg på symfyse til dere som skal ha barn i midten av januar og dere som skal ha i midten av februar. Sist jeg skulle ha barn tok de en mnd feil av termin...... Symysen min ligger på 27 cm. Takker for innlegg.
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 uke 30 så hadde jeg 27 cm... har termin 15 januar:)
Bare SÅ KLAR da Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Uke : 29. Symfe 27 cm Lykke til.
Prinsemamma:-) Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 I min uke 27 var symfysemålet på 27. Lykke til :-)
Snoopy m/ spire *Fødeklar* Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 28+1 - 25 cm... Har termin 29. januar.
sels Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Hei. Symfuse mål på 31,5 cm i uke 32. Termin 10 januar
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Sf mål på 29 i uke 30 termin 23 januar
Gjest Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Da jeg var 27+4 var symfysemålet mitt på 26cm. Så du er nok laaangt på vei i forhold til at du ikke har hatt ultralyd enda..
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 mitt symfysemål var 30cm i uke 33+2
Giinaღ Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Var på kontroll denne uken, uke 30. Symfysemålet var på 28, midt på snittkurven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå