Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Bare litt nyskjerrig på symfysemålet til andre.... Jordmor er usikker på terminen min, og det er 8 uker til ul, så derfor lurer jeg på symfyse til dere som skal ha barn i midten av januar og dere som skal ha i midten av februar. Sist jeg skulle ha barn tok de en mnd feil av termin......

 

Symysen min ligger på 27 cm.

 

Takker for innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 30 så hadde jeg 27 cm... har termin 15 januar:)

Skrevet

Uke : 29. Symfe 27 cm Lykke til.

Skrevet

I min uke 27 var symfysemålet på 27. Lykke til :-)

Skrevet

28+1 - 25 cm... Har termin 29. januar.

Skrevet

Hei.

 

Symfuse mål på 31,5 cm i uke 32. Termin 10 januar

Skrevet

Sf mål på 29 i uke 30 termin 23 januar

Skrevet

Da jeg var 27+4 var symfysemålet mitt på 26cm.

 

Så du er nok laaangt på vei i forhold til at du ikke har hatt ultralyd enda..:)

Skrevet

mitt symfysemål var 30cm i uke 33+2

Skrevet

Var på kontroll denne uken, uke 30. Symfysemålet var på 28, midt på snittkurven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...