Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg har totalt panikk for det å skulle føde normalt. Noen som vet om det går an å søke om keisersnitt pga dette? Jeg vurderer å ta abort dersom jeg ikke får tatt keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Gå til legen med en gang og legg fram dette. Si det som det er så kan hun/han fortelle deg om alternativer.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 snakk med legen din!!! skriv et brev der du begrunner ditt valg! vis legen at du har satt deg inn i ALT i forbinnelse KS. risiko ++
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Er det ditt første barn? Kontakt fastlegen din så henviser han deg videre til noen du kan snakke med. Du får nok innvilget keisersnitt på det grunnlaget ja.
blond Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Du bør få hjelp til å undersøke angsten din. Kontakt jordmorforbundet eller avdelingsleder på føden eller barsel for å få hjelp til å forstå og bearbeide det som ligger til grunn for angsten din. Mulig at legen din vet om noen som kan hjelpe deg, men forsøk først det nevnte. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå