Gå til innhold

Ingen som liker frp her eller? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i ett annet innlegg at alle er imot frp...finnes det noen som faktisk er for politikken dems da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer frp!

Pga hets velger jeg å være

Skrevet

Ganske så mange, skulle jeg tro, men så vidt jeg har forstått er den gjennomsnittlige velgeren deres en middelaldrende, uutdannet mann. Altså er det vel neppe så mange her inne.

Skrevet

Ja, her er et par som også er aktive i frp. Mange som er imot, men rart så mange som argumenterer og tenker frp.

Skrevet

Frp er dessverre et taperparti. Skal innrømme at Siv Jensen er smartere enn gjennomsnittvelgeren sin. Lykke til! Ingen vil inngå regjeringssamarbeid med dere likevel.

Spørsmål til Frp-ere; Hvilket styresett har vi i Norge?

Klarer dere den kommer dere opp på Siv Jensen nivå, men jeg tror ikke det blir mange av dere.

Kom an nå, jenter!

Skrevet

diskuterer ikke politikk her inne.

Skrevet

Hehe, festlig du.. Norge er et konstitusjonelt monarki med parlamentarisk demokratisk styresett. Men det er veldig rart at folk fremdeles dømmer Frpere som dumme, det er jo like stor variasjon blant oss som blant andre i landet. Jeg har møtt mange FrPere gjennom studietiden min, og de finnes av alle typer, og med all slags type utdannelse. Man må være relativt naiv for å fremdeles plassere folk slik i bås..

Skrevet

Ja, det har vi, men det er ikke styresettet vårt. Kom an jenter.

Skrevet

Der klarte du den! Parlamentarisme! Du kan få være med Siv Jensen i regjeringen. Hva er et kabinettspørsmål?

Skrevet

Hehe, skal jeg drive å svare på politiske quiz spørsmål for å bevise at ikke alle Frpere er like dumme som mange ønsker å tro? Hvis korrekte svar på enkle politiske spørsmål er bevis nok for deg, så sier det kanskje litt mer om hvem som egentlig er den dumme her... ;)

Skrevet

Seriøst, hvor er det du vil med disse spørsmålene dine? Jeg vet at et kabinettspørsmål er et forslag som fremmes for stortinget, men hvem som helst med tilgang til google kan fort finne ut av det samme. Du får gjerne tro at frp'ere er dummere enn resten av befolkningen hvis det får deg til å føle deg bedre.

Skrevet

Okei, takk. Det får meg til å føle meg bedre. Men jeg skal være med på at jeg kanskje har vært uheldig med de Frperne jeg har truffet. Det er helt sikkert noen oppegående, men de bor ikke på min hjemplass for å si det sånn..... Men lykke til med valget da KOzy!

Skrevet

Meget mulig jeg stemmer FrP ved neste valg. Hvorfor ikke? Ser ikke at nåværende regjering har gjort det som de lovet.

I tillegg har vi behov for en flertallsregjering, koalisjonsregjeringene som har vært de siste tiårene er ikke å trakte etter. Lite og ingenting som blir gjort.

Og hvorfor har de minste partiene i Norge ministerposter? Nei, heller FrP en koalisjonsregjering!

Kanskje FrP fortjener en sjanse? Så får vi se om de klarer å gjennomføre alt de ønsker.

At jeg muligens stemmer FrP betyr ikke at jeg er 100% enig i all politikken deres, men jeg er heller ikke 100% Ap, SV, V eller H... alle har noe bra. Men ikke alle får sjansen.

For dere som mener jeg er uintelligent for mitt valg, så er det vel bedre å ta et standpunkt enn å ikke stemme, slik en altfor stor andel av vår befolkning gjør. Stemmer du ikke, har du heller ikke noen nevneverdig rett til å klage på den politikken som er p.t.

Og jeg tør å vise hvem jeg er;

Skrevet

Det blir jo koalisjonsregjering på dere også da!

Dere klarer dere ikke uten høyre.....

Skrevet

Hmm jeg syns vel kanskje SV er vel så ille som FRP. Ingen som hetser dem her? Uansett syns jeg ikke man skal hetse noen pga politisk oppfatning, du som stiller så mye spørsmål.. Hva er et demokrati??

La nå alle få lov til å ha sine politiske meninger. Syns frp har mye fornuftig å si, uten at jeg stemmer på dem av den grunn. De har vel velgere fra alle samfunnslag, ikke bare middelaldrende menn uten utdannelse. Det er vel en grunn til at de er norges nest største parti?

Jeg har stemt høyre i alle år, men syns at de taper seg nå nettopp fordi de ikke vil samarbeide med frp. Hvis man ikke skal kunne klare å samarbeide, hvordan skal det da gå?

Skrevet

Jeg er sjeleglad for at Høyre ikke vil samarbeide med Frp. Det betyr at Høyre har en tenkende og realistisk politikk. Så hurra for Høyre!

Og så må Frper slutte med at de alltid blir hetset. Alle partier får sitt og Frp må tåle litt hardt vær. Der er så barnslig når de snakker om mobbing etc. Tror faktisk det er derfor de ikke kommer videre.

Skrevet

Uff, stakkars. de blir jo så trakkasert. Men så fort noen er en anelse rødere en deres brunblå er de komunister. Eller så er de "dipli sjokd"

Skrevet

Det var sikkert letter eå finne noen som innrømte at de stemte Frp for noen uker side, før vi så resultatene av de "frie markedskreftene". Nå må staten ta over bankene i mange land, for å berge økonomien.

Skrevet

Eh, du vet at Frp må inn i en koalisjonsregjering? Eller tror du Frp skal etablere en flertallsregjering?

Problemet med Frp er nemlig at de er avhengig av å få med seg et eller flere andre parti om de skal danne regjering. Og siden Frp ikke akkurat har særlig mamge venner på Stortinget, vil Siv neppe bli statsminister.

Skrevet

Ja, det er herlig. Nå må staten ordne opp sier folk med tyngde. Ler meg ihjel.... Så enig med tråden over.... det er blitt litt roligere rundt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...