Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Av og til, når jeg enten beveger meg brått, eller nyser o.l føles det som om det lekker litt av meg. Snakket med jordmor om dette da jeg var der sist, og hun sa jeg måtte lukte på det, for å se om det var urin eller om det er fostervann. Har lukta på det, og det lukter bare som vanlig utflod.. Sånn søtaktig liksom.. Det er litt mer rennende enn det jeg tenker på som "vanlig" utflod, men det er kanskje vanlig nå under graviditeten? Må også få med at det føles som om det kommer ut fra.. skjeden, og ikke som om jeg tisser på meg.. Er ikke mye det er snakk om, så er egentlig ikke veldig bekymret, men syns det er litt rart bare:) Er 28+1 idag, så håper virkelig ikke det er fostervann som kommer ut..
maibaby2012 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Tviler på at det er fostervann:-) Det ligger jo rundt babyen som en sekk. Men det kan jo være utflod!
birrisj05.02.09 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Det er sikkert ikke verre en utflod, for den kan bli ganske tynn nå som vi er gravide.. :-) Men kommer det veldig mye en dag, så bør du kontakte lege, å få det sjekka..
Magehus Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg har også opplevd dette. Ringte føden og forklarte stort sett det samme som du beskriver ovenfor. De ville ha meg inn til kontroll, da jeg var ganske engstelig (redd for at det var fostervannet). Jeg blir nok satt i kategorien hysterisk av ikke-hysteriske gravide:) Etter undersøkelse fikk vi konstantert at det bare var tyntflytende utflod - alt bra med lille tulla:) Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå