Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 eller er jeg den eneste:) Jeg er for bakovervendte bilstoler opp til 3-4 års alder. Jeg er for sukkerfrie barnehager. Jeg er for barnevaksinasjonsprogrammet. Jeg er mot FRP. Jeg er mot 1-åringer i barnehage. Jeg er mot fremovervendte sportsvogner før tidligst 1 år. Var det jeg kom på ifarten av ivrig diskuterte temaer.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Delvis enig. Enig. Enig. Enig. Uenig. Har ingen mening.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Ingen mening Enig Enig Enig Uenig Uenig
Beth84g Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Uenig Enig Enig UENIG!!!!!!! Uenig Enig
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Enig Uenig Enig Enig Uenig Hæ...?
Slalotte Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 1. Ikke noe formening om det. 2. Enig. 3. Enig. 4. Ikke noe formening om det. 5. Uenig. 6. Spiller vel ingen rolle? Jeg lar mini sitte sånn noen ganger når vi går rundt i butikker og sånn.. Da får han mer med seg hva som foregår rundt, og han syns det er morsomt.. Kan du si meg hva som er så farlig med det? Jeg har ikke hørt om det skjønner du..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 uenig enig enig uenig uenig uenig
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 6. Det hevdes at det er viktig for små barn å kunne lese den som triller i forhold til det å tolke mange forskjellige inntrykk:) I tillegg synes jeg det er gøy å kommunisere med barnet og det er lettere med ansiktet til. Det er nok ikke farlig:) Bare morsomt å se om det er noen som er enige:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Jeg er for bakovervendte bilstoler opp til 3-4 års alder. - så sant det lar seg gjøre Jeg er for sukkerfrie barnehager. - ja, men det er bedre med sukker enn med kunstig søtningsstoffer Jeg er for barnevaksinasjonsprogrammet. - enig Jeg er mot FRP. - jeg er veldig imot politikken deres Jeg er mot 1-åringer i barnehage. - der er jeg uenig med deg Jeg er mot fremovervendte sportsvogner før tidligst 1 år. - dette er et nytt og spennende tema for DIB Jeg er forresten for at man kan ha helseteppe foran vogna
Slalotte Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Oki, var litt redd DIB politiet kom til å komme og arrestere meg fordi jeg ikke hadde peiling på hvorfor man ikke kan ha sportsvogna framover.. haha!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Enig Enig Enig Enig Enig, men kan ikke gjennomføre det selv. Enig.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 HI her:) Fint å se at vi har nesten samme meninger, trodde jeg var alene gitt! Må få presisere at det i noen sammenhenger er ok med 1-åringer i bhg:) Enig, sukker fremfor kunstige søtningsstoffer! Jeg er mot helstepper da.....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #15 Skrevet 14. november 2008 Flott, trodde jeg var alene:)' Respekterer at alle har forskjellige meninger da, men morsomt å se om noen var enige i alle påstandene mine:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #16 Skrevet 14. november 2008 bare en liten tanke fra en pedagog..... Sukkerfri barnehage???? er du klar over at det er sukker i vannvittig mye??? Er greit å være en barnehage med fokus på sunt kosthold og som ikke vil ha kaker, godteri, sukkerholdige drikker saft osv, men å bli en helt sukkerfri bhg er faktisk ikke mulig.... er mange bhg som lurer foreldrene der.....
ScaryMama Skrevet 14. november 2008 #17 Skrevet 14. november 2008 Jeg er for bakovervendte bilstoler opp til 3-4 års alder -ja, er for alt som kan redde barneliv Jeg er for sukkerfrie barnehager -nei, er generelt i mot hysteri Jeg er for barnevaksinasjonsprogrammet. -ja, samme som punkt 1 Jeg er mot FRP -nei Jeg er mot 1-åringer i barnehage -tror nok at de fleste ettåringer har det bedre hjemme, men forstår at ikke alle har mulighet/ ønsker å ha dem hjemme Jeg er mot fremovervendte sportsvogner før tidligst 1 år - nei, er det noen som er mot det og nå!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #18 Skrevet 14. november 2008 HI her. Mener sukkerfri barnehage med vekt på nei til sjokadepålegg, sukkerholdige youhurter osv. Greit med brød med sukker i for å si det sånn:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #19 Skrevet 14. november 2008 Enig i alt, men ikke like kategorisk da jeg kan se grunner for å bryte noen av dem. Når det gjelder sukkerfrie barnehager, synes jeg de der det ikke er lov å ha brunost på brødskiva har dratt den vel langt!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #20 Skrevet 14. november 2008 HI her. Selvsagt, ingen regler uten unntak:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #21 Skrevet 14. november 2008 Enig så langt det går Alt med måte Ja Tja Nei, måtte selv... I utgangspunktet, men endte med en sånn en selv til vår 1.-åring...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #22 Skrevet 14. november 2008 Helt enig i alt du skrev bortsett fra det med FRP;)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #23 Skrevet 14. november 2008 ENIG tja, delvis enig enig enig uenig har jeg aldri tenkt over annet enn at jeg gjør det som passer oss best i øyeblikket ( jeg kan enkelt vende vognen)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 14. november 2008 #25 Skrevet 14. november 2008 Jeg er for bakovervendte bilstoler opp til 3-4 års alder. ja, sikkerhet er viktig Jeg er for sukkerfrie barnehager. alt med måte Jeg er for barnevaksinasjonsprogrammet. ja, veldig Jeg er mot FRP. ja Jeg er mot 1-åringer i barnehage. nei Jeg er mot fremovervendte sportsvogner før tidligst 1 år. ikke noe prinsipielt nei, men liker selv å kunne kommunisere på tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå