Minesmå:)+en til! Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Syntes alle får så tidlig mage, så tidlig som i uke 9 osv... Har også sett en del magebilder inne på minmave.dk. Alle har jo kul i uke 12!! Andre som ikke har mage enda? Jeg er 11-12 uker på vei og kommer snart inn hit:)
Pølsa Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg er fjerdegangs, 13+5, og har enda ikke mage, så det er nok håp for dge også! Nå må det jo sies at jeg har litt ekstra på magen fra før, men selv når jeg ligger på rygg og kjenner etter, så har ikke gravidmagen kommet opp fra bekkenet enda. Det blir vel snart! Gleder meg til graviditeten blir litt mer synlig...
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 jeg er 15+3 og har heller ikke mage enda. Ikke en antydning engang. Men er 5 år siden sist jeg gikk gravid da
solsikke76 Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Det var betryggende å høre at det er flere enn meg som ikke har gravidmage ennå. Jeg er 12+1 i dag, og dette er nr. 4. Har også følt at mange her har fått mage tidlig. Jeg har en ganske "myk" mage fra før, med ei pølse nederst, så jeg er ikke akkurat flat, men har ikke følt at jeg har vokst noe. Har vært seriøst bekymret for at babyen har sluttet å vokse, og har ventet med å fortelle søsken og barna våre om nyheten fordi jeg ikke orker å gi kontrabeskjed hvis det skulle være noe galt. Er litt roligere nå, og lurer på om vi skal slippe nyheten i helga. Skal til lege i slutten av neste uke for å høre hjertelyden, og hadde egentlig tenkt å vente til da. Er tåpelig å være så bekymret, jeg vet det, men det bare kom over meg i sist uke, og jeg har ikke roet meg før i går, da begynte fornuften å sige inn. Gleder meg til jeg kan kjenne livmora, da blir det litt mer virkelig.
Pølsa Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Hei Solsikke, så godt å høre at det er flere som ikke har mage selv om det er nr. 4! Jeg har også vært ganske bekymret p.g.a manglende mage, selv om jeg som deg ikke er helt flat, for å si den sånn...føler meg bare feit. Jeg mener å huske at livmora plutselig poppet ut i uke 14-15 sist, så får tro at den kommer snart denne gangen også.
snartentil:) Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg fikk brått (og uventet) mage i uke 17. Hadde regnet med at det skulle ta lenger tid, siden magen lot vente på seg til jeg var 6 mnd på vei forrige gang..
*juble juble* Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 jeg er også fjerdegangsgravid som er ferdig med uke 18, er i utgangspunktet flat.... og er fortsatt det. Igår fikk jeg spørsmål om jeg var så uheldig som hadde mistet barnet mitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heldigvis har jeg ikke det, og skal på ul på mandag. Håper magen kommer snart... Det har ikke vært slik i de tre første svangerskap!
mammapusen Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Jeg er 2.gangs og magen min begynte vel å komme i uke 18 ca. Da bare poppet den ut! Nå er jeg i uke 23 og har skikkelig rund gravidmage:-)
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Høres nesten litt skummelt ut at magen kommer brått og uventet. Hehe.
lamor Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 hei jeg er 13 uker på vei og har heldigvis ikke kul=) Håper det er lenge til den kommer også. Tror at mange som har tidlig kull er veldig oppblåste i magen. ved 12 uker så er jo faktisk livmoren bare en knyttneve stor........ Blir ikke store kulen av det nei.=) Min ble ikke merkbar før i 6 mnd sist gang, håper det drøyer så pass denne gangen også. fikk en 4 kg gutt sist så det feilte ikke størrelsen hans noe =)
solsikke76 Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 det er sant at vi bare kan være gla for at magen ikke er så stor enda. Den blir jo tidsnok det. Jeg følte min var større i uke7,8,9 enn den er nå, det var derfor jeg ble så bekymret. Men tror det bare er magen som ikke er fullt så oppblåst lenger. Om kveldene er den jo kjempestor mange ganger, men da er det bare luft, det merker jeg så altfor godt. I dag har jeg fortalt nyheten til søsken og ikke minst barna. Veldig koselig når det er flere som vet det.
erotica80 *3boys1girl Skrevet 16. november 2008 #12 Skrevet 16. november 2008 Kom over natta i uke 17 hos meg... he he
Gjest thricane Skrevet 17. november 2008 #13 Skrevet 17. november 2008 magen min varierer fra helt flat til å se ut som jeg er 5 mnd på vei... det er vel rett og slett bare luft er 12+6, og merker det mer på at magen er helt hard nede ved ks arret.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. november 2008 #14 Skrevet 17. november 2008 Er 14+3 jeg, og har ingen mage. Ikke lagt påmeg noe heller, har gått ned 2 kg- men puppene er definitivt større!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå