Sessa ruger igjen... Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Det var veldig deilig å sitte på sofaen, men huset ser ikke ut. Hjelper heldigvis litt på motivasjonen at jeg kan sette meg ned her etterpå å skryte av hvor flink jeg har vært!
Hikken Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Kommer du og tar mitt også? Du kan få gullingser i belønning :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Å, frister å drite i mitt hus og ta din leilighet i stedet! Men i og med at jeg er en god kone og husmor så får jeg vel skjerpe meg og sette i gang her.
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Kan godt få gullingser som belønning for å vaske mitt eget hus synes jeg!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Sessa da - fått orden på huset har jo til og med jeg (JEG) fått til allerede ;oD *gå i dusjen og gjøre klar til middag*
Hikken Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Hehe.. Få gullingser neste barsel her tenker jeg..
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2008 Jammen så har ikke du hatt "gutt i pupp" frem til halv ett, da... Har ukeshandlet da. Holder på å rydde altså, så jeg er i gang!!!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Jeg også driver med husvasken i dag. KEMPEGØY syntes jeg. NOT. Men det må jo gjøres også. Det er liksom bare det å komme igang så går det jo bra=) til nå har jeg: - rydda hele huset - tatt av sengene - satt på en maskin med klær - vasket badet mangler å: - tørke støv - støvsuge - brette et helt hengerlass med klær. gosj - ordne ting og tang til dåpen på søndag - handle - lage middag - pusse glasskapet i stua - vaske gulv. men gubbe tar gulv vasken etter middag, det er det han som gjør. ja så er det litt unger som skal mates, skiftes på osv innimllom da. så det tar sikker litt tid dette ja. hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Skal eg si ka eg har gjort idag så kansje du og de andre får litt motivasjon? - vasket alle dører og karmer . støvsuget alle gulv - vasket badet, også gulvet - vasket kjøkkengulvet, ganggulvet og soveromsgulvet vårt - tørket støv av alle flater og karmer, tv og hyller - vinduene tok jeg tidligere i uken flink eller?
Thunderstruck Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 SPARK!!! Jeg er ferdig og sitter med god samvittighet:-))
Chris&Alex♂♂ Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 oi gosj du har fått gjort mye i dag=) jeg må komme igang snart igjen her. har spist litt, skiftet på minsten, gitt størsten brødskiver og nå skal minsten spise litt igjen før det er neste soverunde på han. så det skal gjøres nå så jeg får fortsette her=)
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2008 Ferdig!!!! *Da er 1. og 2. etg støvsugd (3. skal jeg ta skikkelig til uken så den får vente... er hobbyrommet mitt først og fremst og det står på hue nå en uke før dåpen). *badet er vasket *kjøkken, stue og badegulv er vasket *rommet til frøkna er ryddet (må ta meg sammen og få henne til å ta det selv snart) *klesvask hengt opp *kjøkkenet er shina Nå skal middagen forberedes før jeg drar og henter frøkna i bhg. Phui! Nå er det straks helga!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 så bra. det er så deilig når det er gjort. jeg har igjen: -pusse glasskapet i stua - vaske gulv - det er det gubben som skal gjøre - vaske mere klær og brette det er strøkent i hele huset nå, middagen står i ovnen, men tror jeg tar butikken i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå