ønskeom2små Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 var stoor tilhenger av HOME & AWAY når jeg gikk hjemme...men begynte i jobb igjen i sept... men i går var jeg tidlig hjemme,og datt innom serien...og der var Peter...døde ikke han????eller spiller han liksom en annen??? Lurer fælt!! Uff..savner å se det hver dag..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 han døde ikke.. Blei med i vitneprogram..
ønskeom2små Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 var ganske så sikker på at han døde,og donerte et eller anet... det var jo etter han døde at de fant ut at han hadde en sønn..var det ikke det da???
Soleie m/3 gull :) Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 var ikke han som donerte, men de andre trodde det. og alle ble fortalt at han var død, for at han skulle gjemmes.
ønskeom2små Skrevet 14. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2008 oki..får oppdatere meg litt i dag da siden jeg er hjemme med sykt barn..
Meg og knoll&tott Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Hvis du er på facebook, kan du lete frem en gruppe der. Bare søk home and away. Der er ganske mye oppdateringer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå