Giinaღ Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Har sånn stikkende følelse til høyre for navlen. Det kommer med jevne mellomrom. Vet ikke om det er babyen som sparker eller om det er kynnere rett og slett. Kjenner iallefall at huden blir hard og det varer bare i få sekunder om gangen, men kjenner liksom noe smerte på samme område hele tiden nå. Hva kan dette være? Noen som kjenner igjen følelsen? Ikke så lett å forklare dette her heller.
Lykkepålandet Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Kanskje jeg føler det samme som deg. Jeg har det på høyre side og litt lenger ned enn navlen. Jeg nevnte dette på UL og sa jeg var veldig øm og vond der når hun gikk over med den UL tingen. Da sa hun at det var hodet som presset der. Det kunne føles veldig ømt og stikkende for meg. Kjenner du noen kroppsdeler der da? Noen ganger når hodet rører seg der gjør det direkte vondt for meg. er 29 uker
maibaby2012 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Jeg har også kjent at det har vært vondt på siden av navlen. Spurte mamma om dette, hun sa at det kunne komme av at babyen sparka på samme sted mange ganger. Huden rundt navlen er jo ganske tynn. Så hos meg så var det nok babyspark! :-)
Giinaღ Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Takk for svar, jenter. Jeg tror det er bena til babyen som stikker ut der. Var hos jordmor i går og hun mente hun kjente hodet godt nede i bekkenet og at det antagligvis ville bli værende der frem til fødsel. Syntes bare smerten var litt "rar", men det kan vel kanskje væreat man blir sår etter all dyttingen innenfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå