Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 hei . jeg skrev her på mandag da pendelen min sier jeg er gravid. greia er at jeg har kobberspiral. + har hatt blodpropp og går på marevan som kan gi fosterskade. så det er veeldig viktig å finne ut om det er noe på gang eller ikke! har testa sykt mye siden mandag,men er fortsatt like usikker på resultatet! mandag : cb test ,negativ (positiv dagen etter når jeg så på den når den var tørr) tisdag: cb test, skyggestrek(ingen forandring etter 10 min) onsdag: billigtester,morgen og ettermiddag ,alle med skyggestrek torsdag: cb test på ettermiddagen,sterkere skyggestrek (tydelig kryss når den tørka) billigtest stav,sterkere skyggestrek på kvelden. fredag: digital test cb -ikke gravid ,billigtest stav skyggestrek sterkere en før.tatt blodprøve-svar mandag! så hva f**** skjer??? noen med erfaringer... begynner å bli TESTOMAN nå,dette er ikke gøy. og takk for svar, glemte å skrive at jeg ikke er så erfaren med pendel at jeg kan få svar på ting hos andre enda,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå