Flæskpølsa Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Du står parkert innenfor de hvite parkerings stripene på vei ut av bilen, ei fin eldre dame kommer kjørende for å parkere ved siden av deg. Damen kjører inn i bilen din, fram og tilbake, kommer seg ikke inn i det store hullet kalt parkeringplass, men henger mer eller mindre fast i bilden din. Du er nødt å gå ut av bilen, guide damen til å vri på rattet andre veien for å komme seg løs fra bilen din før skaden blir for stor. Damen biter tennene sammen, snurper munn og til slutt får damen vridd rattet riktig vei og løsner fra bilen din. Da åpner den fine damen vinduet,småirritert, fortsatt snurpemunn og lener seg litt til siden og sier "Du må lære deg å parkere så andre klarer det".............????
Anne-B. Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Det er godt å ha noen å skylde på, vet du.
tante grusom master of law Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde klikket fullstendig! Gamle damer kan være så provoserende noen ganger. Går foran i køen på butikken uten å spørre, blir sinna hvis man tilbyr dem plass på trikken etc etc. Visse aldes ikke pent nei.
Petuniamor Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Har lagt merke til at det ofte er gamle folk som ikke stopper når man prøver å komme seg over fotgjengerovergang med vogn. Grrr.
Cat.68 Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Ehhhh, er det mulig liksom. Jøye meg hva enkelte kan lire ur seg.
KariMari Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 He-he-he-he-herregud:-DD E de´mulig?? Å gjorde du da?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Dæven, det er så man nesten vurderer å le istedet for å banne og steike...Mot så grandios dumskap har man lite å stille opp med. Gamle kjærringer og motoriserte drapsmaskiner er en veldig uheldig miks...!
Flæskpølsa Skrevet 21. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2008 Hehe.....om hun har fortsatt sin kjøring i denne stilen vet jeg ikke om hun lever. Det var faktisk jeg som ble stående paff, selv etter hun pent og pyntelig gikk ut av bilen ,snudde på hæla å gikk....... Vår forundelige verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå