Bekekka Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Flere enn meg som har fått det? Er 23 uker i dag, og beina mine ser ikke ut Dersom jeg har fått på innsiden av knærne gjør vondt når jeg setter beina i gulvet.... vanlig? farlig?
Pølsa Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Kjenner meg godt igjen i dette , ja. Jeg er gravid med nr. 4 og har fått åreknuter både på beina og i skjeden i de siste tre svangerskapene mine. Er visst en relativt vanlig plage i forbindelse med svangerskap. Åreknuter er ikke farlig, men kan være veldig ubehagelig og vondt. Støttestrømper har vært til god hjelp for meg, helst sånne som går helt opp på låret. Jeg har også vært plaget med at det blir betennelser (små blodpropper) i åreknutene, da blir området rundt velidg hovent og rødt og det blir vodt å ta på. På apoteket kan du kjøpe Hirudoid krem som skal masseres inn i blodårene for å forebygge blodpropper. Lykke til! Forhåpentligvis forsvinner åreknutene etter fødsel, det gjorde de i hvertfall hos meg.
solveig26 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 hei , jeg venter 3 og har også fått åreknuter bak knærne ....litt vonde . har aldri hatt det før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå