1,2 og snart 3små Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 først gratulerer!!!!!!!!:0) jeg lurte på om dere kan huske hvor mange dager d tok fra el til pos grav.test? hadde et lite uhell under el,med sex uten prev,fant ikke ut at jeg hadde el før rett etter,fullammer så er ikke sikkert d blir noe,men arti å vite til senere også:0) er d tilig å begyne å tenke på ny bebis når jeg har bebis? vil høre hva dere mener:0)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hei du Jeg hadde testet positvt 11 dager etter el
Strandloppa og lillebror Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hei hei! Jeg fant ut at jeg var gravid i dag, så er veldig glad:) Skulle hatt mensen i dag. Jeg tok en test på onsdag, men den var negativ. Dvs at det tok akkurat 14 dager fra el til pos test for meg. Jeg syns ikke det er for tidlig å tenke på en ny selv om du har en baby nå. Før det første kan det ta litt tid før det klaffer, og for det andre er det fint for søsken å vokse opp sammen når aldersforskjellen ikke er så stor. Det er nå min mening:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå