Gå til innhold

Dere som er i permisjon.... kan dere se hit litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde dere med eldste og barnehage når dere gikk ut i perm?

har de full plass og er hjemme de dagen dere vil eller har de redusert plass?

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre... tenke først 50 prosent.. men så tenker jeg også at det hadde vært deilig med full plass så jeg kunne velge når han skulle være hjemme....

Om minste var mye våken en natt og det den eldste hadde fri dagen etter så er det ikke sikkert jeg hadde så mye overskudd til og gjøre morro ting.. hadde vært bedre og valgt selv..!

hva gjør dere?

Hvordan gjorde dere det til og begynne med? vi tenkte at alle 4 skulle være hjemme den første uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gått ut enda, men sånn kommer vi til å gjøre det:

Eldste har full plass som brukes etter behov.

De gjør så mye kjekt i barnehagen som jeg ikke kan matche med en liten tass i armene, så vi kommer til å ta det litt som det kommer. Greit å ha plassen og muligheten, så kan vi legge opp dagene som vi vil. Da slipper vi å ha faste dager og tider å forholde oss til (som man får ved redusert plass) og setter heller sammen dagene og ukene som det passer oss.

(Regner med han kommer til å være der f.eks 9-14 nesten hver dag.)

Skrevet

Var sånn jeg også tenkte.... han kommer til og ha fri fredag for da slutter far tidligere....

om så håper jeg en dag i uka til. men vil ha full plass for da kan jeg velge selv.

Skrevet

Jeg er snart ferdig med min perm, men har dette året hatt 100% plass til største jenta. Også har jeg hatt henne hjemme de dagene vi har hatt lyst til det:) Hun har ganske korte dager i bhg, leverer kl 10 og henter mellom tre og fire..

De første ukene etter fødselen var eldste jenta hjemme med oss, for hun var så forkjøla ( dette var i desmber i fjor), tror hun var hjemme en hel mnd i strekk , pga sykdom og så var det jo jul.

Men veldig greit å kunne velge selv ja!

Lykke til:-)

Skrevet

Her er storebror i barnehagen som regel hver deg, men korte dager da. Han har 100 % plass, men vi har rolige morgener, og leverer han som regel ikke før rundt 10.30 bortsett fra en dag i uken han må være der kl 09.30 pga turdag.

Så henter jeg han rundt 15.30 tiden.. Han kjeder seg hjemme her, men innimellom henter jeg han veldig tidlig så baker vi eller noe. VIlle ikke gitt fra meg 100 % plassen min.,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...