Gå til innhold

Jiiiiiiippiiii - jeg er gravid :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid - jiipppii:) Venter mitt tredje barn. Er helt i lykkerus nå :)

Testet med to clearblue digital - en i går kveld og en i dag, og da skal det vel være rimelig sikkert håper jeg.

Lykke til dere andre. Håper vi sees på 1. trimester snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Skjønner at du er glad!

Hvordan merker du det på kroppen? Symptomer?

Skrevet

Gratulerer SÅ mye :D

Henger meg på pooh, symptomer ? Har du sjekket tappen ?

Skrevet

gratulerer så mye!!

Ja, jeg kommer gjerne snart etter...

Skrevet

gratulerer!!!:0) er de vordene storesøskene mange år?

Skrevet

Denne gangen har jeg ikke merket noen spesielle symptomer, med unntak for at jeg har fått noe "sinnsykt" med kviser i pannen og halsen. Kviser har jeg aldri vært plaget med. Men vet nå ikke helt om dette skyldes gravidteten da.

Forøvrig har jeg testet svakt positivt/skyggestreker en stund - men resultatet kom opp ofte etter gyldighetstiden på testen. Jeg har ikke stolt helt på disse og tok derfor to clearblue som viste: GRAVID.

Skrevet

Kviser ja, vet du - jeg får ALDRI kviser, og har fått 4 kviser på brystet ? Det er jo heeelt nasty, i tillegg, så har jeg ikke hatt det før, så jeg spør meg selv om det kanskje kan ha noe med dette å gjøre, men igjen - det er vel for tidlig. Hvor tidlig fikk du kvisene da ? Altså etter el ?

Skrevet

Vi har to jenter - ei på 3 1/2 og ei på 1 1/2 år :) Du da, har du barn?

Skrevet

Cirka 1 uke etter eggløsning kom kvisene. Ikke noe kult det, nei...Men de forsvinner vel, håper jeg :)

Spennende å høre om du er gravid etterhvert da:)

Skrevet

Ja vi får håpe på det :) Jeg hadde el på fredag, og har fått kviser på brystet igår, det er grufullt hehe ! Tror ikke store utrigninger står på menyen med det første :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...