Har fire go`inger Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg er gravid - jiipppii:) Venter mitt tredje barn. Er helt i lykkerus nå Testet med to clearblue digital - en i går kveld og en i dag, og da skal det vel være rimelig sikkert håper jeg. Lykke til dere andre. Håper vi sees på 1. trimester snart.
Pooh Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Gratulerer så mye!! Skjønner at du er glad! Hvordan merker du det på kroppen? Symptomer?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Gratulerer SÅ mye Henger meg på pooh, symptomer ? Har du sjekket tappen ?
Skogshuldra Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 gratulerer så mye!! Ja, jeg kommer gjerne snart etter...
1,2 og snart 3små Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 gratulerer!!!:0) er de vordene storesøskene mange år?
Har fire go`inger Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 Denne gangen har jeg ikke merket noen spesielle symptomer, med unntak for at jeg har fått noe "sinnsykt" med kviser i pannen og halsen. Kviser har jeg aldri vært plaget med. Men vet nå ikke helt om dette skyldes gravidteten da. Forøvrig har jeg testet svakt positivt/skyggestreker en stund - men resultatet kom opp ofte etter gyldighetstiden på testen. Jeg har ikke stolt helt på disse og tok derfor to clearblue som viste: GRAVID.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Kviser ja, vet du - jeg får ALDRI kviser, og har fått 4 kviser på brystet ? Det er jo heeelt nasty, i tillegg, så har jeg ikke hatt det før, så jeg spør meg selv om det kanskje kan ha noe med dette å gjøre, men igjen - det er vel for tidlig. Hvor tidlig fikk du kvisene da ? Altså etter el ?
Har fire go`inger Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2008 Vi har to jenter - ei på 3 1/2 og ei på 1 1/2 år Du da, har du barn?
Har fire go`inger Skrevet 14. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2008 Cirka 1 uke etter eggløsning kom kvisene. Ikke noe kult det, nei...Men de forsvinner vel, håper jeg Spennende å høre om du er gravid etterhvert da:)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Ja vi får håpe på det Jeg hadde el på fredag, og har fått kviser på brystet igår, det er grufullt hehe ! Tror ikke store utrigninger står på menyen med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå