Pappas fultreffer :) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Noen som hadde såre og vonde brystvorter tidlig? Eller kom det senere i første trimester?
Minesmå:)+en til! Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg fikk såre brystvorter fra noen dager etter el jeg... og har det enda. 12 uker på vei... Mitt første symptom på graviditet!
Pappas fultreffer :) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Og det gjør så sinnsykt vondt også, også kan det hende man blir gående resten av svangerskapet også? Jaja, mye man skal gjennom for det beste i livet
Minesmå:)+en til! Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hehe... Ja det er vondt! Jeg på være forsiktig med å ta av meg BH'en, ikke komme borti med dysjslangen når jeg dysjer... Blir nok litt bedre tror jeg. HUsker ikke jeg hadde det med førstemann, men vi får se...
Pappas fultreffer :) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2008 Husker ikke jeg heller ser du hvordan det var med førstemann, kan ikke huske jeg var så dårlig generellt heller da, nå er jeg jo kvalm, svimmel og trøtt hele daegen Lykke til videre med svangerskapet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå