Gå til innhold

Hva synes du om Samuel?


Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnet, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg synes det er nydelig!!

 

Men helt sånn egentlig er dee vel opp til dere.

 

Når jeg skulle velge navn så jeg for meg at jeg skulle stå å rope barnet inn til middag på ettermiddagen, og samtidig hvordan navnet ville kle en voksen person.

 

Samuel klinger vakkert i mine ører, og fungerer fint på en voksen mann også.

Skrevet

Det er sånn jeg også tenker. Jeg liker best navn som passer uansett om du er 3 eller 70 :)

Skrevet

må signere Frokostquiz ... jeg er visst forferdelig kresen når det gjelder navn, eller så er jeg bare helt sær i smaken, for jeg er sjelden begeistret for navnene som luftes her ...

Skrevet

Ikke et navn jeg ville valgt..

Skrevet

nope...

Skrevet

Vi tenkte på det til gutten vår, jeg synest det er fint men mannen min synest det var altfor prektig.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Samuel er helt nydelig! Problemet er bare at det ofte blir en stum E... litt kjipt, men det går ;) Flott navn!

Skrevet

jeg syns det er kjempe fint!!

 

men han kommer nok sikkert til å bli kalt feks. Sami og det er jo oxo kult!!!

 

syns man oxo bør tenke på hva evnt kallenavn blir og om det oxo passer!!!

Skrevet

jeg synes det er åent. dessuten passer det både på en liten gutt og en gammel mann.

Skrevet

Kjempefint navn! =) Var faktisk et av alternativene til gutten min å det da jeg gikk gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...