Gå til innhold

Jeg har født!=)


lillemy83

Anbefalte innlegg

lørdag 8 Nov kom lille Tobias til verden=) jeg hadde en INTENS fødsel. begynnte å få vondt kl 8.30 og da jordmor skulle måle åpningen var det ingen åpning.. vi bestemte oss for å ta oss en kjøretur til min søster som bor 15 min unna.. 5 min etter jeg hadde satt meg i bilen fikk jeg INTENSE smerter.. uten noe særlig med pauser ... når vi kom fram til søsteren min hadde jeg fremdeles STERKE smerter..de var så intense at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg..fikk nesten panikk!! følte trang til å gå på do hele tiden pga det presset sån .. etter 15 min bestemte vi oss for å reise tilbake til sykehuset for å sjekke hva dette kunne være.. kl 10.00 så skulle jordmor se om hun fant noen begynelse på åpningen og hun fikk nesten sjokk..for jeg hadde full åpning.. jeg fikk på meg sykehus skjorta og ble lagt på føde benken.. kl 10.30 var lille Tobias ute!=) så alt skjedde på 2 timer..det var heftig! men utrolig godt at fødselen gikk så fort unna også da,selvom de smertene var gruusom intense! Men en vanvittig herlig opplevelse å få vesle gutten oppå meg=)

 

lille gutten veide 4210 gram og 51 cm lang og selvfølgelig verdens nydligste=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...