Gjest Gul stjerne Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Min lille på 14 mnd har plutselig fått babybæsj; bløt og lysgul. Han har hatt voksen avføring siden han var rundt et halvt år, nå dette? Noen som vet om det kan komme av andre ting enn at kan kanskje har spist noe rart..(som jeg ikke har anelse hva kan være, ikke noe nytt severt).
Stratos med 3 barn Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Min 2 åring blir slik innimellom av appelsiner og annen citrus
Gjest Gul stjerne Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 ahaaaa, han fikk leke med en klementin i går, og satte tennene i den, og fikk kanskje noen båter av pappaen. Jøss, løsning på første forsøk ;-) Vil du da si han ikke tåler appelsin, eller kan jeg gi det med måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå