Gå til innhold

Din beste kyllingfilet oppskrift....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kan jeg få den? Jeg har invitert mamma til middag idag og har lyst til å lage noe med kylling, men ikke det samme gamle som jeg gjør hver gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fersk spagetti med pesto.

Kylling i terninger og soltørkede tomater i strimler vendt inn.

Enkelt, raskt og det den beste kylling/pasta -rette jeg får.

Skrevet

Hmm....d hørtes jo godt ut da :) Kanksje jeg må prøve det idag da :) Takk for svar.

Skrevet

lager et ganske stor snitt i kyllingfiletene og smører rød pesto inni. så "klapper" jeg igjen og krydrer og steker smaker veldig godt!

Gode poteter; stekte potetbåter, pommes frittes/noisettes, bakte poteter eller fløtegratinerte poteter. eller det er godt med ris og en god kyllingsaus!

Skrevet

MMM, blir sulten av å sitte her ja, det høres jo veldig godt ut da...:)

Skrevet

Jeg deler filetene i to eller tre på langs, alt ettersom hvor store de er, og legger dem i en bolle med naturell yoghurt, hvitløk og estragon. La de stå i kjøleskapet i noen timer (hvis du ikke har så lang tid, la de stå på benken i en halvtimestid).

Ta opp filetstrimlene, og skrap av det meste av yoghurten med fingrene. Vikle baconstrimler rundt hver enkelt og stek dem gyldenbrune i stekepanne.

Server med potetmos med hvitløk og ost i, eller pasta og fløtesaus, eller ris med grønnsaker i, eller salat og godt brød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...