Pappas fultreffer :) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 ...kan jeg få den? Jeg har invitert mamma til middag idag og har lyst til å lage noe med kylling, men ikke det samme gamle som jeg gjør hver gang
It's all about me Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Fersk spagetti med pesto. Kylling i terninger og soltørkede tomater i strimler vendt inn. Enkelt, raskt og det den beste kylling/pasta -rette jeg får.
Pappas fultreffer :) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Hmm....d hørtes jo godt ut da Kanksje jeg må prøve det idag da Takk for svar.
Nattinatta Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 lager et ganske stor snitt i kyllingfiletene og smører rød pesto inni. så "klapper" jeg igjen og krydrer og steker smaker veldig godt! Gode poteter; stekte potetbåter, pommes frittes/noisettes, bakte poteter eller fløtegratinerte poteter. eller det er godt med ris og en god kyllingsaus!
Pappas fultreffer :) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2008 MMM, blir sulten av å sitte her ja, det høres jo veldig godt ut da...
Himmel og hav Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg deler filetene i to eller tre på langs, alt ettersom hvor store de er, og legger dem i en bolle med naturell yoghurt, hvitløk og estragon. La de stå i kjøleskapet i noen timer (hvis du ikke har så lang tid, la de stå på benken i en halvtimestid). Ta opp filetstrimlene, og skrap av det meste av yoghurten med fingrene. Vikle baconstrimler rundt hver enkelt og stek dem gyldenbrune i stekepanne. Server med potetmos med hvitløk og ost i, eller pasta og fløtesaus, eller ris med grønnsaker i, eller salat og godt brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå