Chiquita Bananas Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hva skal jeg gjøre - bruker dress på jobben og det er ikke så enkelt siden jeg fortsatt bruker den vanlige dressbuksen, bare revidert utgave hehehehe......har bretta ned der med knappene for dem får jeg ikke kneppet, men det gjør vondt på magen nå. Har jo aller mest lyst å gå rundt i store gode treningsklær - men det passer jo ikke på julebordet. Hvor får jeg kjøpt fine og ikke rådyre penklær ???? Må jo ha noe fint uansett pga. julen, men jeg vil ikke svi av flere tusener for noen klær som bare er for en liten periode. Det må jo sies at jeg var litt overvektig fra før av - 10 kg for mye så jeg har både hofter og ekstra fett rundt magen. Er 21 uker på vei. Har veldig lyst å se fin ut på julebordet fordi om jeg er gravid - er bare tynne unge jenter på jobben som garantert kommer med åletrange kjoler.......vil prøve å begrense forskjellen litt.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg kjøpte en ikkegravidkjole av merket Vila (husker ikke hva butikken heter, men det er jo flere som fører det merket - Lene V, B-young, Voice of Europe (tror jeg)...). Den hadde tynne stropper, litt utringet, "trang" ned til et stykke under bysten, deretter vides den ut. Rekker til rett rundt knærne. Den passer kjempefint nå også, til tross for gigamage i uke 26. Får vist fin fasong på magen, men den er ikke trang og ubehagelig (strechy stoff), ei heller blir rumpa fremtredende (har 10-15 ekstra fra før). Med en liten bolero over ble jeg festklar ) Kosta meg under 500 kroner for kjolen og jeg kan bruke den neste år også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå