missmoi Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hadde vært veldi fint om du hadde hatt litt tid å sett på meg, jeg får opp en god følelse på deg og spåingene dine =) Vi har prøvd å blitt gravid siden mars april, ikke stresset men jeg har vel nok tenkt liiitt mer på det enn han hehe Så jeg lurer på om du ser noe spire på oss i nærmeste framtid? fikk mensen i dag. Vi bor ikke på samme sted, men planen er at han skal kjøpe hus å flytte til den byen jeg bor i, ser du kanskje noe der? Silje 050586 Han 040574 så i et anna innlegg at du ventet ei lita prinsesse, gratulerer og jeg ønsker deg masse lykke til =) Hilsen Missmoi!
MyB@by <3 Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 jeg er ikke WhiteLily, men jeg fikk en følelse på deg, så slenger inn et svar... jeg føler sterkt at du blir gravid i februar... og at barnet blir en gutt:) unskyld at jeg spør... men er du litt rund? og mørkhåret? fikk inn et bilde når jeg så på deg skjønner du... hehe;)
Gjest Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 hei på deg.. er sengeliggende med influensa nå, men skal se om jeg ikke kan finne kortene mine senere ikveld ser du også legger litt kort, vil du legge noen på meg også?? snakkes i kveld!
missmoi Skrevet 27. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2008 Hei takk for svar PenDela. Alle sier at jeg vil få gutt hehe har en guttefølelse selv, da blir vel gubben glad hehe! Jeg er ikke tynn og ikke tjukk, men sånn midt i mellom =) farget håret mitt mørkt for et år siden, men har lyse striper i det nå, så det kan vel stemme litt =) Ser du noe annet kanskje som jeg kan bekrefte/avbekrefte til deg? Missmoi =)
missmoi Skrevet 27. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2008 huffda, influensa er ikke gøy..du skal ikke stresse med å legge kort på meg vist du ikke er i form. er ikke alltid at jeg heller klarer å legge/se på andre, når ikke formen er på topp. Men send meg gjerne en pm eller skriv her så skal jeg selvfølgeli se på deg å, jeg må ha et fornavn og dato å forholde meg til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå