Gå til innhold

Er det noen sørlandsjenter her inne?


Ella_Bella_Snupperella

Anbefalte innlegg

Hei

 

Bare lurte på om det er noen sørlandsjenter her inne, fra Kristiansand og utover mot Mandal.

 

Vi har akkurat flyttet dit og jeg kjenner få i området på min egen alder og tenkte det kunne være kjekt å bli kjent med noen som også tilfeldigvis er gravid og har termin rundt april 2009 - hvis det finnes da!

 

Ta kontakt dersom du har plass til en ekstra bekjent eller venninne!

 

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er ei ordentlig sørlandsjente!! Bor i Krsand og har termin 4.4. Du skrev ikke hvor gammel du er, eller hvor du flyttet fra?? Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Lillesand å skal føde i Kristiansand. Har termin 11.april. Er 28 år og har to barn på 2 og 5 år. Så dette blir min tredje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere begge!

 

Jeg er 28 år og har nettopp flyttet fra Oslo! Har termin 17. april og dette er mitt første svangerskap!

 

Har dere hatt UL ennå?

 

Vi skal ha på mandag som kommer! Ganske spent! Viktigst er at babyen er sunn og frisk, men håper også jeg kan få vite om det er gutt eller jente. Blir kjempe glad samme hva det blir, men vi syns det hadde vært kjekt å vite det!

 

Håper dere får en fin helg!

 

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Åssen gikk d på UL idag? Fikk du vite kjønnet? Dette er mitt første svangerskap også, så d er veldig spennende og gøy! :) Har heldigvis vært nokså heldig, har ikke vært dårlig i d hele tatt, men sliter derimot en del med ryggen... I dag har jeg vært ute å gått en lang tur med ungene i bhg, så kjenner d veldig godt!!

 

Du skal føde i Krsand da? Hvor hadde du UL? Vi hadde UL for ett par uker siden og vi fikk beskjed at vi skal ha en liten gutt! :) Allerede bestemt at han skal hete Mattias, koselig!! :)

 

Ha en fortsatt flott uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også i Kristiansand, 31 år og har termin 15.april! Har tenkt å ta initiativ til barn i magen-treff snart for oss vår/sommermødre hvis ingen andre gjør det. Sjekk treffsidene (bim-treff).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Sørlandet her :-) bor et par mil vest for kristiansand.

Har termin 25 april, å dette er min første, skal på ul til onsdag så dette blir spennende.

Hvor holder du til da?alder?

 

vibz666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tilbake igjen!

 

Så masse å gjøre i førjuls tiden at det bare renner fra meg!

 

Har hatt UL ja! Alt var friskt og fint - og vi vet nå at det blir en liten gutt på oss også! :)

 

Skal føde på Kr.sand ja - Du??

 

Håper du koser deg med magen! Endelig syns det nemlig at jeg har gravid kul!!! Og som den sparker - flinke gutt!!!

 

Klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...