Gå til innhold

litt inspirert... Hvordan ville du se ut da du var liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville veldig gjerne ha rødt hår, fregner og reggis. Har aldri hatt noen av delene og er egentlig ganske glad for at drømmen ikke gikk i oppfylllelse i ettertid;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha "hvitt" (kjempelyseblondt men naturlig) hår og brune øyne. Håret skulle seff være tykt og ikke sånn "fint nordisk" som det jeg har. Var litt misunnelig på de som hadde regulering for det var liksom så tenåringsaktig, men tennene mine var fine nok som de var visstnok :oD

Skrevet

Jeg skulle såklart se ut som en liten engel...

Jeg ville ha langt, lyst, tykt hår med korketrekkere, også skulle jeg ha søte bollekinn. På toppen av det hele maste jeg i alle år om å få begynne å spille harpe ;-)

Det var liksom ikke like stas å ha kort, mellomblondt, stritt og tynt hår, se nokså normal ut og spille fiolin ...

Skrevet

Jeg ville ha langt, brunt hår og brune øyne, motsatt av det jeg har. Husker at jeg alltid "holdt med" brunettene, om det så var Baywatch eller venninna til Barbie :) Var også veldig misunnelig på søsteren min som hadde både briller og reggis, som jeg aldri trengte.

Skrevet

Snedig!:-)

Husker dere Punky Brewster? Hun ble mitt store idol når jeg hadde vokst fra Maddiken:-)

Skrevet

Husker at jeg som 10åring gjerne skulle sett ut som en polynesisk skjønnhet med litt lett skrå øyne, gylden hud, laaaaangt svart hår.... Men jeg er opprinnelig mellomblånd, lyshud med litt fregner, blågrå-grønne øyne og farger håret litt mørkere eller lysere, alt etter humøret :-)

Skrevet

dytt! dette var morsomt å lese, hehe:)

Skrevet

glemte jo å si at jeg på død og liv ville ha de buffalo skoene som hun emma i spice girls hadde. gud, glad mamma satt ned foten:)

Skrevet

Jeg ville mørkt krøllete hår og mørke øyne helt motsatt av meg selv. Heiet også på de mørkhårede i baywatch hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...