Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 ja no startet eg en ny tråd.. flyttet hit i august å kjenner omtrent ingen.. går på skole men de fleste der e jo på en helt annen planet enn meg.. er 18 år.. så nå vil jeg altså bli kjent med noen på rundt samme alder fra drammen..
SonjaPus Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Heihei, vi bor like ved drammen. men går på skole i drammen da. =) hadde vært kjempe kos å bli kjent med noen på min alder med barn =) ta å send en mel på privaten om du vil snakke. Mvh Sonja & Elias
Frkina Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 jeg er 17 år, fra åssiden. flyttet inn for en uke siden jeg:P du kan jo legge meg til på [email protected] er mest på babyverden som : frkina
missy mamma til jonatan Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 hei. er 20. har type i drammen, så bor nok ikke der enda. men flytter dit til sommeren. men er der hver mnd. hadde vert kjekt å bli kjent med andre fra drammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå