:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 for meg så er det kjolen og ringen og det romantiske med og gifte seg. ikke så mye de juridiske eller "du er min for alltid". men nå skal jeg ikke gifte meg da. så kanskje verdiene forandrer seg om det en dag skjer så hva er det du syns er viktigst? (det er fult lov og ikke svare politisk korekt selv om vi her på dib.. hehe)
Løven,fisken og vekten Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 For meg er det å gjøre familien komplett på en måte...Feire familien våres med venner,familie...osv Har vært sammen i 10 år og har alltid sett for meg at jeg skulle gifte meg med han...han er den jeg vil ha:))) også er det jo såklart kjolen,ringen og det å dele samme etternavn:)))
Tweak Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 For meg er det det å stå sammen og love hverandre troskap og feire vår kjærlighet, og gjøre dette sammen med familie og venner. For selv om vi er sammen og lever som ektefolk, så har vi aldri med rene ord lovet oss til hverandre. Det er stilltiende godtatt av oss begge, men jeg ønsker at vi skal gifte oss for å befeste det vi begge ønsker. Men vi har bare flytende planer enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå