Gå til innhold

Kan noen se her litt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld hadde eg sånne kramper som va vonde. det føltes som om noen stakk meg me nåler helt ifra magen>(nedentil) så gikk det nedover låret....men det var kun når eg stod...noen som vet hva det var for noe??...(er i uke 39+2)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det var et av tegnene på at min fødsel var i gang.

Smerter i underlivet som gikk nedover låret. Det startet slik tidlig om morgenen, og bebissen kom på kvelden.

 

Lykke til!

Skrevet

men det har stoppet opp

Skrevet

Det kan være at bebin beveger seg nedover og kommer borti en nerve eller noe sånn.

 

Men krysser fingrene for at noe er på gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...