lillemor_til_to Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 i går kveld hadde eg sånne kramper som va vonde. det føltes som om noen stakk meg me nåler helt ifra magen>(nedentil) så gikk det nedover låret....men det var kun når eg stod...noen som vet hva det var for noe??...(er i uke 39+2)
Promp Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hei, det var et av tegnene på at min fødsel var i gang. Smerter i underlivet som gikk nedover låret. Det startet slik tidlig om morgenen, og bebissen kom på kvelden. Lykke til!
lillemor_til_to Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 men det har stoppet opp
HokusPokus&Filiokus Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Det kan være at bebin beveger seg nedover og kommer borti en nerve eller noe sånn. Men krysser fingrene for at noe er på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå