Gå til innhold

HJELP! Julegavetips til samboerpar på 21 år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er virkelig helt blank! Fornuftige ting som servise, håndklær osv er utelukket... Skal det være noe "huslig" så må det være noe litt kult og noe som begge to setter pris på! Hjelp meg litt da!! Må da være flere som har søsken i den alderen? Eller som er på den alderen selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dvd

Brettspill

Kurv med julesnop/mat

Vin/gavekort på polet

Og der takket min kreativitet for seg =)

Skrevet

Min søster er akkurat blitt samboer så de trenger jo en del ting til huset, men jeg kjøper bare gavekort på et senter eller noe. Et senter der de har servise, håndklær å sånne ting.

Skrevet

vin/cognac glass..

dvd, duk, taco fat, en kul klokke..

Skrevet

Er det ikke noe fornuftige ting de trenger ?? Jeg ville gitt evt et gavekort på Ikea- der burde det virkelig være noe et par kan finne- i alle aldre for så vidt.

Dersom det er uaktuelt så er jo gavekort generelt ofte populært- man får jo det snart alle mulige steder.

har selv en søster i den aldersgruppen- i fjor fikk hun sengetøy ( hun trenger det jo og syns det er veldig kjedelig bruke penger på slike " kjedelige " ting......) I år ble det en Smoothie maskin :)

Skrevet

vi fikk noen kjempestore rødvinsglass en gang, det satte vi stor pris på og begynte å samle på de :o)

kaffekanne, brødrister ol i en morsom farge?

Skrevet

Jeg kjøpte juice-presse og egg-koker til brodern med dame i julegave! :) De er 23 og 20 år! :)

Stålfarge og svart! :) Kjempekult! :)

Skrevet

Steltonposene; en stor + to små. Mine brukes mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...