tessa888 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Er det veldig stor forskjell på disse utenom prisen? Syns voksiposene er så dyre, er de veldig mye bedre enn dunposene og evt hvorfor?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Nå har voksiene forandret seg litt fra da jeg prøvde en sist, men jeg har vært mye mer fornøyd med min Odenwalder Lammy dunpose med lammeskinn enn voksien jeg fikk låne av svigerinnen min. Den tok mindre plass og var enklere å håndtere, men den var vel så varm og holdt like lenge aldersmessig (til hun var ferdig med vognbruk). Men min dunpose var ikke noe særlig billigere enn en voksi da, så sånn sett sparte jeg ikke noe, hehe.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Gå for Odenwälder sine dunposer de er knallgode. Har ikke hatt voksi selv annet enn når jeg har lånt av venner et par ganger, og må si at odenwälderen er mye enklere i bruk og vel så varm og god.
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg vet ikke. Men jeg har fått en pose, muligens dun, pluss at det også fulgte med en god pose med vogna. Har også et lammeskinn, så her får jeg bare prøve meg frem. Har kjøpt deilie ullteppe på apoteket, som jeg eventuelt kan pakke rundt babyen i posen. Ellers kan man jo legge dyne over posen igjen. Her har det i allefall ikke vært aktuelt å kjøpe en kjempedyr pose. Vi skal nok holde varmen! :-)
h2nn2 Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Jeg har vært kjempefornøyd m.voksipose.Det eneste er at de krever litt størrelse på vogna,for de tar jo mye plass.Begge jentene mine har sovet i vogn på dagtid,og da var det greit å slippe å kle så mye av og på.Voksiposen får du jo lukket så godt rundt barnet.Trengte bare lue,og strikke jakke,eller fleece,kanskje ull sokker.Når det ble veldig kaldt,kledde vi litt mer.Vi hadde skinn under posen også,da vi gikk over til sportsvogn,og på det kaldeste hadde vi pledd oppå.Ungene stor koste seg når de kom nedi,og la seg fint til å sove:)Men jeg har ikke prøvd,den andre posen du spurte om.Når vi nå skal ha nr.3,har jeg lyst på en liten fancy vogn,men da kan vi jo ikke bruke voksiposen,noen som har tips til annen enn duo eller kombi,som har plass til voksi pose,gammel stor type?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Vi brukte en gammel voksipose i fjor, men kjøpte Odenwalder dunpose nå pga størrelsen. Er mye enklere i bruk, synes jeg! Men fordelen med voksiposen er at de ligger veldig godt og lunt der, noe som førte til at babyen sovnet som en sten! Vet ikke om det funker like bra med dunpose! Skal ha dunpose til lillebabyen også, får ikke plass til voksi i søskenvognen. men mulig vi tar frem voksiposen når hun skal sove lur i den store vognen!
~~ElleMelle~~ Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Tror både voksi-, dun- og lammeskinnspose er gode og varme. Alfa og omega i valget du tar er hva som passer i DIN vogn. Jeg trodde jeg hadde bestemt meg to ganger jeg, til jeg heldigvis tok meg tid til prøve de forskjellige posene i vognmodellen jeg har. Da gjorde valget seg selv.
camillaen Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Det er kommet en ny voksipose, voksi classic mini som er spesiallaget for å passe i små bager/nye vogner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå