Bråksilla og lille pille Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Da var diagnosen stilt gitt... Har fått M.E....Har vel egntlig regna med det var det siden de ikke de klarte å finne noe annet... Er det noen flere har inne med M.E eller???
Feliz31 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Har ikke ME og ikke kjenner jeg noen som har det heller, men har jo hørt endel om dette. Tror mange fint klarer å leve et godt liv med dette med ulike strategier så ikke se svart på det Trøsteklem til deg.
Bråksilla og lille pille Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Tusen takk får trøsteklem,trengte det... Jeg har på en måte lært med å leve med det... Har hatt det i 2 år selv om jeg fikk diagnosen i dag... Men dagene kan bli tunge... Har en aktiv datter på 10månder,heldigvis har jeg 50% barnehageplass til henne... men vil så gjærne ha en til,er i første pp....
Gjest Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Sender en trøsteklem, og anbefaler deg å finne deg noen du kan snakke med om sykdommen. Hjelper alltid å få svar på det man lurer på, og få utløp for sine frustrasjoner uten å "bruke" opp samboeren og familien sin. Har ikke me, men en annen sykdom som det går opp og ned med, og det var tungt da diagnosen ble stilt.
Bråksilla og lille pille Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 Tusen takk for kjempe fint svar Hulken... Jeg går til psykolog får å snakke om det,sånn at mann,familie å venner skal slippe all "sutringa".... Å det hjelper å fortelle noen om hvordan dagene har vært og hvordan jeg har det.... Til Mokikk *jentebaby i februar*: M.e er koronisk tretthets syndrom... Jeg er trøtt å sliten hele tiden... Jeg er like sliten å trøtt når jeg står opp om morgenen som når jeg gikk å lå meg på kvelden.. Kroppen blir aldri uthvilt... Å dette fører til masse andre ting som: muskel å ledd problemer konsenttrasjonsvansker, søvnproblemer, hud problemer(hud og hår reagerer på alt av såpe sminke,parfyme)
Gjest Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Kronisk utmattelsessyndrom. Til HI Sender deg en diger trøsteklem og mange varme tanker.
Randis Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Heia. Du er ikke alene. Jeg har ME og venter nr.3 nå. Skjønner du synes det ikke er gøy å få diagnosen. Synes det var lite moro ei stund her jeg også, etter det gikk opp for meg, at jeg faktisk hadde fått diagnosen. Lykke til.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 En liten trøst. jeg har har en vennine som var STERKT rammet av denne sykdommen i mange år. Hun klarte ikke å fullføre skolen, klarte ikk eå være sammen med andre mer en en gang i uka, da klartehun berre noen timer. Hun sov konstant. Hun klarte ikke høre på musik eller gå på kino osv.... tro det eller ei, hun er nå så og si frisk. Så mirakler kan skje. min mann fikk aldri diagnosen, men legene var enig i at det var nok dette han hadde da de ikke fant noen ting på 3 år. han er også på bedringens vei nå
Bråksilla og lille pille Skrevet 14. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2008 Igjen tusen takk for støtten jeg får av dere her inne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå