Gå til innhold

Hmm... Noen som har vært borti dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er nå godt ute i uke 22. Litt vansklig å forklare men skal prøve. Den siste tiden har jeg på en måte blitt "lammet"(føler du har vært ute i mange minus og mistet følelsen ) på utsiden av høyre lår Forsvinner når jeg har sittet en stund, men kommer tilbake når jeg har gått litt.

Kan dette ha noen sammenheng med graviditeten eller bare være tilfeldig???

God helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen nerver eller blodårer som ligger litt i klemme? Aner ikke. Bare et forslag.

Skrevet

Enig med shabby i at det høres ut som en nerve kommer i klem. Men er ikke sikker!

Skrevet

Hei

Enig med de siste, så det kan jo godt være at det var graviditeten som gjør at en nerve klemmes?

Jeg mistet en gang følelsen i huden foran på den ene leggen etter å ha sittet en hel helg med beina i kors og "stanget" kneet i en bordplate. Det tok et helt år før følelsen kom tilbake. Jeg gikk til legen og hun sa at det enten var en nerve i klem eller et virus som satt på nerven. Men jeg trodde vel mest på det første, men rart at det tok så lang tid.

Skrevet

Det minner om det jeg pleier å få når jeg er gravid. Er bare tolv uker ennå, pleier å dukke opp litt lenger ute i svangerskapet. Tok det opp med en lege første gang jeg var gravid. han mente det var ei nerve som kom i klem. Hos meg kommer det når jeg står i ro i noen min. Ikke så mye når jeg går. Akkurat som foten dovner bort, fra hofta ti kneet, ettersom jeg husker. Første gang jeg har hørt andre som også har det sånn. Husker jeg stod i kø en gang, på en flyplass, og det var skikkelig ubehagelig. Måtte løfte beinet og bøye det mot kroppen. Så sikkert veldig rart ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...