mei&mi + marcus :) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Er skummelt å gå ned trapper nå, for ser ikke hvor jeg plasserer beina! En shoppingtur består for det meste å speide etter nærmeste do og benk! Holder på å klikke når jeg mister noe på gulvet, som skjer heeele tiden føles det ut som! Blir nesten sjøsyk av all vaggingen! Noen ganger lurer jeg på om trollet i magen har tenkt å sparke seg ut av selve magen! Sytesyte.. Ellers har jeg det helt fint.. Hva med deg??
Gjest Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 har 48 dager igjen.. så er vel ei uke til jeg er høygravid da? har egentlig aldri satt meg så inn i det.. men jeg føler jeg er der du er allerede nå.. er 33+3 nå.. er lov å syte nå.. for det er himla tungt.. en må liksom planlegge to dager av gangen.. for er en aktiv et par timer den ene dagen så kan en ikke gjøre noe resten av den dagen eller neste dag pga da er ryggen og ribbeina helt ødelagte.. men nå har vi ikke så lenge igjen
lchristin-nydelig tulle Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 har aldri satt meg inni når jeg er høy gravid... når er det? jeg er bare 27 uker m fjerde og er helt utslitt. svangerskapet har gått kjempefint, men hun ligger helt nede i bekkenet så det er kjempe tungt. og kan jo ikke bøye meg lenger...
mei&mi + marcus :) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Man er visst høygravid når man har 40 dager igjen sier de her inne... Greit å ha sånne dager å se fram til.. Går kanskje littegranne fortere da.. :)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Gratulerer så mye med å bli Høygravid ) Har noen dager...oki uker igjen selv. Har 58 dager igjen til ul termin idag, men bare 35 dager til jeg blir satt igang )
maibaby2012 Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Til :lillefru: Hvorfor blir du satt i gang så lenge før?
MintCondition Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Jeg har termin dagen før deg HI, altså 23.12 I grunnen er formen fin faktisk, men kjenner at deter LANGT ned til gulvet nå...himmel så stress å hente noe man har mista ned! Og med en 3åring i hus som leker over hele leiligheten så må det liksom plukkes litt. Nattesøvn er et forbigående kapittel, mye halsbrann, vondt å finne sovestilling, våkner lett.. Men jeg sykler nå rundt enda ihvertfall, så skal vel ikke klage!
m_n83 Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Syns liksom jeg ble høygravid så å si over natten.. hehe.. Nå er det vanskelig å kle på seg sko selv, tungt å røyse seg fra sofaen å stiv i bekkenet om natta når jeg må opp på do.. Hehe, samboeren min bare ler av meg, syns det er så gøy å se. Heldigvis bare 24 dager til termin, så får bare holde ut:) Var en tur på julegave shopping igår, å det blir fort slitsomt, så det blir nok mange handleturer, ikke en stor som vi har brukt:)
nummer 3 kommer i desember Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Hei. Jeg er også høygravid i dag, håper hun kommer litt før gitt. Har liten lyst til å tilbringe julen på sykehuset uten mine søte små. Må si at jeg merker hvor tungt det har blitt om dagen. Orker ikke så veldig mye. Men i dag tok jeg meg selv i nakken etter frokosten, og nå er jeg 5 minutter unna å ha vasket og ryddet hele huset. Og vi har et hus på 180 kvm, med 2 bad. Så det er ikke gjort i en fei, men gud så deilig at det er gjort før helgen altså. Men jeg merker det jo på kroppen. Ha en fortsatt fin dag alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå