Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 blødde dere mye? kjente dere att dere mistet, hadde du vont?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Ja, jeg blødde en god del. Men jeg visste at jeg kom til å miste pga tidlig UL, så jeg gikk bare og ventet på det. Fikk Cytotec da jeg begynte å blø, for å korte ned prosessen. Og det gjorde ganske vondt. Pillene gjorde at livmoren trakk seg sammen, så det føltes som milde rier.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde ingen smerter. Men var bittelitt blod på dopapiret samme dag som jeg oppdaga at jeg hadde mistet. Var 19 uker på vei:(
FuckFace Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Var 8 og 6 uker på vei. Fikk vondt, som svake rier/sterke menssmerter begge gangene og blødningen var som en vanlig menstruasjon.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Mener du at litt blod på dopapiret var det eneste? Måtte du ikke føde barnet? Mistet i uke 21, et smertehelvete, og barnet måtte selvfølgelig fødes på vanlig måte. Beklager, men hørtes ikke helt troverdig ut...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 nei synes ikke heller det hørtes helt troverdig ut...
Banshee Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 6 uker på vei, hadde skikkelig vondt og blødde i 15 dager til sammen, kjente liksom et slags "pop!" i underlivet når jeg tilfeldigvis stod i dusjen og fosteret ble støtt ut og blødde da altså en god stund etterpå. Det positive med å blø så mye syns jeg var at jeg slapp utskraping i det minste pga kroppen ryddet så godt opp selv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 2 uker før en er halvveis i svangerskapet og alt som kommer er blod på papiret? Det er en av de styggeste løgnene jeg har lest på lang tid her inne! Rett og slett provoserende... En har vannavgang, rier og fødsel med et så stort foster...ikke bare litt rosa blod på papiret. *shame on you*
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Jeg hadde en MA i uke 10, merket ingen ting, ikke noe blod eller noe. Måtte skrape ut og blødde litt mer enn en mensblødning etterpå. Mistet også i uke 6, det startet med sporblødninger og endte som som en kraftig mens.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Jeg var gravid med tvillinger og mistet den ene før uke 18. Ingen blødninger og ingen symptomer på missfall før UL. Det døde fosteret kapslet seg inn og kom ut under fødselen til den andre tvillingen. Jeg velger med dette å signere
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Begynte å blø litt, var til ul, fosteret levde. Noen dager senere: kraftigere blødning, magesmerter, som kramper: var ikke i tvil. Blødde mye i 2-3 uker etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå