stinky-monkey Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 21 dager igjen til termin, akkurat 3 uker i dag :-) Føler meg ikke helt fødeklar da, egentlig.. men vil babyen ut nå, skal skal han få lov..he, he :-) Men jeg går vel mest sansynlig over termin denne gangen også, som jeg har gjort de andre 3 gangene.. Flere med termin rundt 5.desember?
opsi fødeklar Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg har termin 4 desember og venter nummer 4. Har gått med maseveer nå i to uker, hodet er festa og 2 cm åpen. Håper virkelig jeg slipper å gå sånn i tre uker til. Begynner å bli sliten.. veldig fødeklar.Så artig at du også skal ha nr 4. Hvor gamle er de andre barna dine?
stinky-monkey Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Oi, høres jo ut som du er klar til å føde når som helst :-) Spennende. Jeg har bare pittelitt nedpress, og har av og til kynnere, som jeg nesten ikke merker med mindre jeg kjenner etter på magen og kjenner at den er hard..he, he! Jeg har to gutter på 5 og 6 år, også ei jente på 2.5 år :-) Hvor gamle er dine da?
2stk*perfekteBarn Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg har også termin om tre uker og kan ta på meg tittelen fødeklar =) Men jeg er absolutt ikke helt der og venter gjerne et par uker til =)
opsi fødeklar Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Guttene mine er 4,8 og 12 og gutt nummer fire er i magen. Blir spennende å følge med fremover. Selv om jeg nå gruer meg til selve fødselen. Få panikk med 4 mann stemmer kanskje ikke helt, men... Og litt sent å ombestemme seg. Men satser på en fin fødselsopplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå