Gjest elissa2 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 har hatt flere døgn med av og på rier..........i natt våkna jeg av at jeg var kjempekvalm,og hadde rier med 7 min mellomrom........og diare.........(sorry detaljer) så har jeg hørt at kvalme og diare er vanlig rett før fødsel?????????????noen som vet noe om dette???????hvorfor starter det liksom ikke skikkelig med meg.......grrrr termin i dag!!!!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 hei du. kjenner igjen det der. nå venter jeg nr. 4 men når jeg gikk med tredje mann så hadde jeg sterke maserier som kunne vare en stund,og sluttet like brått som dem kom. da jeg dro på sykehuset så sa jordmora der at det er helt normalt med tredje mann, veldig typisk for oss sa hun. men høres jo ut som at det nærmer seg for deg. lykke til!!!!!!!!
Gjest elissa2 Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 håper det kommer skikkelig i gang snart...det hadde vært supert......men kvalme og diare er altså vanli rett før fødsel???
lchristin-nydelig tulle Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 det er veldig forskjell, jeg har ikke opplevd det å være kvalm men litt løsere i magen, noe som er bare bra... jeg har sluppet klyster pga det ) men har hørt at mange blir kvalme og kaster opp. så da er det bare å krysse fingre og tær for deg !!!!!!!!!!!!!
Gjest elissa2 Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 flere som har vært borti lignende?????
Krissy78 Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Jeg ble også veldig løs i magen den morgenen riene begynte... Datteren vår ble født samme kveld :-) Lykke til!
Gjest elissa2 Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 ja da håper jeg det er min tur:) krysser fingrene for det:)
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Ja det stemmer det at fødselen kan begynne med kvalme og diare. For vi var på svangerskaps kurs forrige helg og da fortalte jordmor det... Er selv 33 uker på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå