Gå til innhold

AA spise pepperkaker mens en venter paa doe !

Anbefalte innlegg

Skrevet

maa si det hele slaar meg som absurd og uvirkelig....

Hadde med pepperkaker, mandariner, julesjokolade og julebrus til Frode og oss andre her en dag. Alle spiste, innkludert Svoger . Koste oss og snakket....

Han sitter i rullestol og er ikke sengeliggende, sitter i morgenkaape og ser "syk" ut, men spiser godt, ruller rundt selv, roeyker som en svamp og om 5 timer kan han vaere doed !

Det er helt uvirkelig og kommer nok til aa slaa oss alle som et sjokk naar det skjer....

Han har tidvis smerter og de tappet 2 LITER vann fra en lunge i gaar, men er for det meste blid og fornoeyd naar vi er der....

Vi tar ogsaa en del bilder, men den som tar mest bilder av oss alle er Svoger...

Hver dag kl 1000 er jeg og mine 3 soete smaa der, det er blitt vaart skift. Sitter da et par timer foer vi gaar igjen og jeg har egentlig ikke enda tenkt tanken at kanskje han ikke er der dagen etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med dere. Det er vanskelig å vite hva som er rett å gjøre mens man venter på å dø.....at han tar bilder av dere kan kanskje være ett positivt tegn på at han ikke har gitt opp?

Ta vare på hverandre i den vanskelige tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...