Gå til innhold

AA spise pepperkaker mens en venter paa doe !

Anbefalte innlegg

Skrevet

maa si det hele slaar meg som absurd og uvirkelig....

Hadde med pepperkaker, mandariner, julesjokolade og julebrus til Frode og oss andre her en dag. Alle spiste, innkludert Svoger . Koste oss og snakket....

Han sitter i rullestol og er ikke sengeliggende, sitter i morgenkaape og ser "syk" ut, men spiser godt, ruller rundt selv, roeyker som en svamp og om 5 timer kan han vaere doed !

Det er helt uvirkelig og kommer nok til aa slaa oss alle som et sjokk naar det skjer....

Han har tidvis smerter og de tappet 2 LITER vann fra en lunge i gaar, men er for det meste blid og fornoeyd naar vi er der....

Vi tar ogsaa en del bilder, men den som tar mest bilder av oss alle er Svoger...

Hver dag kl 1000 er jeg og mine 3 soete smaa der, det er blitt vaart skift. Sitter da et par timer foer vi gaar igjen og jeg har egentlig ikke enda tenkt tanken at kanskje han ikke er der dagen etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Døden er jo noe man ikke kan forberede seg på helt uansett. Og sjokket og sorgen blir jo uansett stor selv om man vet at det nærmer seg. Håper dere nyter den tiden dere har igjen sammen, også får man heller sørge den dagen han er borte... Det er en tid for alt:)

Skrevet

Off ja det er vedig uvirkelig slike ting. Vanskelig å fatte og godta at noen må dø så unge. Var bra at dere kom dere hjem for å treffe han før han dør. Kommer nok ikke til å angre på det videre i livet. Betyr nok mye for både dere og han..Og hans familie.

Hvordan gikk turen hjem med deg alene og tre små? hvor lenge blir du hjemme?

Skrevet

Tenker på deg og lurer på hvordan det går!

Skrevet

Har tenkt mye på deg/dere, så var fint med et "livstegn"...

Kan virkelig tenke meg at det må være merkelig, ja.. Men vil samtidig tro det er godt å få være nær i denne tiden. Er nok noe dere i ettertid vil være veldig glade for.

Håper reisen gikk greit. Hvordan tar forresten barna dette?

Varme tanker og klemmer til dere alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...