Gå til innhold

Ang. gips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere satt et barn (ca. 3 år) med gipset ben i en sankasse uten pose på benet som var gipset når det kun var en tynn raggsokk på det? Ville dere da utelatt og ta på cherrox på det andre benet. Ville dere latt barnet som da ikke er i stand til å røre seg, og på den måten holde varmen, sitte i sankassa i 30 min.? Ville dere latt barnet bestemme at det skulle være i sankassa eller ville dere satt barnet i vogna i posen sin?

Barnet har på utebukse og utejakke.

Vet dere at gips ikke tåler fuktighet?

Vet dere at gips leder kulde?

Ville dere latt dette barnet være like lenge ute som de andre barna til tross for at foreldrene sier at lege og legevakt har sagt at han skal kun være ute korte perioder av gangen (med tanke på de to spørsmålene over her)?

Ville dere satt et barn på en kjøkkenstol uten særlig tilsyn midt i et rom med 16 andre unger som er i vilter lek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....høres ut som du har hatt "litt" dårlig erfaring med barnehagepersonalet.......

Skrevet

Ser ikke helt hvort du vil hen med denne... er det noen du kjenner som gjør dette mot barna sine?

Men nei, jeg ville ikke latt ungen min sitte og fryse ute med gips på beinet. Veit godt at den leder kulda godt pga jeg har hatt gips selv på vinteren....

Skrevet

Jo, jeg bare sjekker ut litt. For dette var det vi opplevde i bhg. med minsten vår.

I tillegg så var det sånn at bhg. er pliktig (sa styrer selv til meg) og sørge for en ekstra person som var kun på min sønn så lenge han trengte det nå. Dette var også noe legene på sykehuset sa. Hva skjer? Joda, dem fikk inn ei skikkelig snil og god dame til han. Kjempe fornøyd med henne vi, men hun har en annen jobb også så i går var hun ikke der. Ergo så ble han kasteball i går. Dette hadde ikke vi fått noe info om på forhånd. Det ble forsøkt skjult at hun damen ikke skulle være der i går. Men så ble dem vel klar over at mannen min hørte dem hviske og tiske om det når han leverte på onsdag, onsdag akkurat i det jeg er på vei ut døra så får jeg blir det nevnt i en bisetning. Jeg ble litt satt ut og fikk ikke sagt noe.

I dag er det planleggingsdag i bhg. vet ikke om det er noe vits i å forsøke å få tak i styreren eller lederen i bhg., om hun er der i det hele tatt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...