Kliko Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg har så utrolig vondt i lårene helt øverst, asså ikke i underlivet, men på siden der.. Hvordan skal jeg forklare det? Har bare blitt verre og verre de siste ukene, og skal til legen etterpå, men kan jo ikke bare si jeg har vondt i låra.. Noen som har noen anelse om hva det kan være?? Er jo litt feil sted for bekkenløsning?! Håper noen svarer =( AU!
Bevind *har født*:) Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg har bekkenløsning og har vondt der også.. Vondtene sitter liksom både i rygg, foran på symfysen og på innsiden av lårene..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Eg har også det, gangsperakti følelse hoss meg vertfall, mn eg har ikke vondt hele tiden å ikke så vondt som du har tror eg.. Vet ikke helt hva det er men, enten en bejynnelse på bekkeløsning eller berre noe helt vanlig så kommer når du er gravid.. Håper legen finner utav det, å at han har noen tips eller noe slik at det blir bedre for deg:)
Kliko Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Men stråler det ned i bena hos dere? Noen som sa det kanskje kune være nyrebekken betennelse skjønner du, og da ble jeg litt bekymra.. Men hva gjør jeg hvis det er bekken løsning a? Greier jo nesten ikke gå jo, og er rimelig ny i jobben.. uff..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Nei det stråler ikke ned hoss meg vertfall.. viss det er bekkenløsning får vell du beskje om å ta det me ro, å noen ting skal du ikke gjøre osv, får se hva hun andre svarer
Bevind *har født*:) Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Nei det stråler ikke ned hos meg heller.. Nyrebekkenbetennelse har jeg heldigvis ingen peiling på, så der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Men lykke til hvertfall:))
Kliko Skrevet 14. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2008 Sitter å leser om bekkenløsning nå, og synes det ligner mer og mer på det.. Har vondt hele tiden da, og ikke bare noen ganger. Håper nesten at det er noe annet, som man kan få noe i mot. Uff, skal ikke være lett å være gravid. Men drar til legen etterpå jeg, sånn at det er gjort, og sånn at jeg får utelukket alt annet Tusen takk for svarene. Dere er gode å ha dere <3
soleia Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 synes ikkje det høyres ut som nyrebekenbetennelse i allefall. Med mindre smertene sit på sida bak på ryggen i høgde med korsryggen. Om ein får vondt når ein dunkar der, kan det vere nyrebekkenbetennelse. Då får ein ofte feber og sjukdomsfølelse. Pleier ikkje få vanskar med å gå, så trur nok heller det er bekkenløsning, ja. Lykke til hjå legen.
♥REBECCA♥ Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 dette er nok bekkenløsning:) når jeg var gravid med minsten som er 5mnd om noen dager, da hadde jeg også vondt på samme plass,så tokk dette opp med legen,og det var helt tydelig bekkenløsning ja.og er så heldig at det begynner sånn smått igjen
to_tette? Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 hvor langt er du på vei? kan jo bare være at blodomløpet er dårlig, jeg hadde mye ubehag i lår, og resten av føttene da magen begynte å bli stor, særlig da jeg satt lenge, føltes som magen presser en del på blodstrømningen til/fra lårene
to_tette? Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 nyrebekken betennelse kan man få hvis man har gått lenge med urinveisinfeksjon? (nyrebekkenet er i nyrene... btw) hvis man har nyrebekkenbetennelse er det vondt å banke på ryggen i høyde med nyrene. hvis du vil sjekke om du har urinveisinfeksjon, kan du bare ta med urinprøve til laboratoriet på legekontoret, og spørre veldig fint om de kan sjekke, siden du er gravid. trenger ikke legetime for det. har man mistanke om urinveisinfeksjon skal man få det sjekket straks, ikke få med det som gravid! ser det er mange som har opplevd det samme i forbindelse med bekkenløsning, det høres jo ut som det mest sannsynlig er det
Kliko Skrevet 14. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2008 Nå har jeg vært hos legen, og det var heldigvis ikke nyrebekkenbetennelse, men uheldigvis bekenløsning=( Så nå blir det fysioterapi på meg, i et håp om at det kanskje kan bli litt bedre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå